Ce-a fost mai frumos in publicitate in 2014. Adrian Pavelescu are in top un iaurt care nu a fost misogin

Ce-a fost mai frumos in publicitate in 2014. Adrian Pavelescu are in top un iaurt care nu a fost misogin

Se termina si 2014, caci asa e firea anilor, iar timpul trece in unitatile pe care le-au convenit oamenilor. Si daca tot meditam la efemer, ne-am hotarat sa si punem pe lista lucrurile frumoase care s-au intamplat. I-am rugat sa ne ajute in acest demers pe directorii de creatie din Romania.

Adrian Pavelescu (Managing Director, Outbox) ne face lista cu bunatati publicitare din acest an.

Toate proiectele pe care le facem noi sunt extraordinare, ar fi nedrept sa aleg o campanie :). Lansarea ZUZU MAX a fost un proiect care mi-a placut foarte mult. Pentru ca am incercat sa spunem o poveste intr-un site si cred ca ne-a iesit. Si pentru ca am incercat sa prezentam un iaurt pentru barbati fara sa fim misogini, dar recunosc ca ar fi fost mai amuzant daca n-am fi reusit. Si pentru ca am gasit un echilibru bun intre provocarile tehnice pe care ni le-am propus si efortul de dezvoltare necesar, astfel incat zuzumax.ro a fost lansat in deadline si in buget, in forma pe care ne-am imaginat-o in faza de planning.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Outbox

Agentie independenta de digital marketing cu un portofoliu complet de solutii de comunicare online, de la strategie si creatie web pana la dezvoltare si promovare in mediul online. Cu o activitate concentrata in... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related