[INSIDER | Business-ul Brands & Bears in 2015] Cristian Bulfinschi: "Should I sell or should I grow", parafrazandu-i usor pe The Clash

[INSIDER | Business-ul Brands & Bears in 2015] Cristian Bulfinschi: "Should I sell or should I grow", parafrazandu-i usor pe The Clash

Tragand linie dupa 2014, am vorbit cu managerii agentiilor de creatie, PR, BTL si digital despre statusul business-ului lor la inceput de an -  cifre de afaceri, servicii nou dezvoltate, portofolii de clienti - ajungand pana la evolutia pietei in 2015 si planurile de crestere a profitabilitatii fiecarei agentii.

Despre business-ul Brands & Bears ne spune Cristian Bulfinschi (General Manager).

Cifra de afaceri Brands & Bears in 2014

In jur de 2 milioane de lei. As spune cam la fel ca in anul precedent.

Evolutia pietei de creatie in 2015

Sper sa creasca! Exista parca un suflu nou, parca-parca lumea vrea sa faca mai mult. Mai mult, mai bine, mai interesant. Sper sa ne pastram entuziasmul pe tot parcursul anului.

Cresterea profitabilitatii agentiei

Este problema cu care se confrunta orice antreprenor, oricare ar fi domeniul de business in care activeaza. "Should I sell or should I grow" – parafrazandu-i usor pe The Clash. Ce sa zic, mi-ar placea sa se intample din cresterea veniturilor, dar intotdeauna de fapt conteaza balanta, echilibrul bine pastrat intre venituri si costuri.

Structura portofoliului de clienti

Intotdeauna Brands & Bears a avut mai degraba mai putini clienti cu volume mai mari de business. Astfel am putut dezvolta parteneriate durabile si proiecte pe termen lung, chiar in ani. Cat despre domenii, pana la urma am activat in mai toate.

Ne simtim bine cand povestim despre o branza, apoi ne destainuim la un pahar de vin sau de votca, dam sfaturi mamelor despre importanta laptelui, despre alaptare si diversificare, recomandam restaurante, hoteluri sau vacante, descoperim impreuna haine noi, dezbatem teme sociale cand ne intalnim la un mall cu prietenii.

Pentru aceste ocazii le putem multumi lui Hochland, SERVE, PPD – Tazovsky, Milupa Danone, Gargantua, Restaurant Diplomat, Pizzicato, Holbina Trei Bibani, RTW Travel, Harmont&Blaine, OIM, Moldova Mall.

Specializari si servicii dezvoltate in 2014

Cel mai important: online-ul, care a crescut exponential. Noua entitate Adliners a ajutat la comunicarea online a clientilor Brands & Bears, dar a dezvoltat si proiecte proprii: site-uri de prezentare, platforme online si aplicatii.

Domenii/sectoare cu know-how sau expertiza nevalorificata

Din pacate, nu avem acum nicio bere la care sa lucram, desi avem un Effie castigat cu lansarea Redd's in Romania. Cine stie, poate in 2015 "ciocnim" si o bere noua!

New Business: sectoare si domenii de activitate

In toate. Suntem deschisi clientilor care isi doresc o agentie creativa, flexibila, un partener de incredere care se misca repede.

Politica de participare la pitch-uri

Mult spus "politica". Participam la toate pitch-urile de bun simt.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related