[INSIDER | Business-ul V8 Interactive in 2015] Ionut Andrei: Pentru noi, 2014 a insemnat un an de pozitionare, consolidare si expansiune moderata

[INSIDER | Business-ul V8 Interactive in 2015] Ionut Andrei: Pentru noi, 2014 a insemnat un an de pozitionare, consolidare si expansiune moderata

Tragand linie dupa 2014, am vorbit cu managerii agentiilor de creatie, PR, BTL si digital despre statusul business-ului lor la inceput de an - cifre de afaceri, servicii nou dezvoltate, portofolii de clienti - ajungand pana la evolutia pietei in 2015 si planurile de crestere a profitabilitatii fiecarei agentii.

Despre business-ul V8 Interactive, ne spune Ionut Andrei (Executive Director).


Cifra de afaceri V8 Interactive in 2014

Pentru V8, 2014 a insemnat un an de pozitionare, consolidare si expansiune moderata. Doi clienti mari castigati, contracte internationale, oameni buni in echipa si cateva proiecte de success. As spune ca ne-a iesit!

Fara sa avem inca cifrele finale, as spune ca suntem undeva aproape de plafonul de 2 milioane lei - ceea ce inseamna o crestere de aproximativ 15% fata de 2013.

Evolutia pietei de digital in 2015

Va creste cu siguranta, e inevitabil. Estimarea mea este ca 20%. In plus, se va schimba putin si paradigma socialului, din ce in ce mai multi clienti intelegand ce inseamna si care sunt beneficiile directe. 2015 va fi o lupta acerba pentru teritorii, interactiune si experienta.

Cresterea profitabilitatii agentiei

V8 inseamna creativitate. Acesta este core-ul nostru si pe asta construim. 

Astazi, reducerile sunt apanajul organismelor greoaie, complexe. Acum ceva timp am fugit de asta si am deschis V8. Iar, pentru V8, profitabilitatea vine exclusiv din cresterea veniturilor si diversificarea surselor de venit.

Structura portofoliului de clienti

Clienti mari si mici in egala masura. Telecom, FMCG, servicii etc. Nu punem accent pe volum, ci pe calitate. De ambele parti. 

In ceea ce priveste portofoliul, Beck's, Stella Artois, Napolact, Indygen, Ejobs, Vincon, AB InBev, Rewe si multi altii au avut incredere in noi in 2014 si am convingerea ca nu i-am dezamagit.

Specializari si servicii dezvoltate in 2014

Am pus accent pe creatie si tot ce o inconjoara, de la tehnologie pana la interaction. Rezultatele sunt convins ca se vor vedea in curand. 

Domenii/sectoare cu know-how sau expertiza nevalorificata

V8 nu este o agentie rigida, ci mai degraba una fasneata si dinamica, formata din oameni cu level of knowledge ridicat si experienta foarte mare. Asta inseamna ca know-how-ul este ridicat si putem raspunde la aproape orice cerere. 

In ceea ce priveste domeniile, nu am accesat inca domeniul auto. 

New Business: sectoare si domenii de activitate

Ne dorim clienti curajosi, dornici sa faca lucruri mari. Domeniul nu e intr-atat de important. Deschiderea, da. 

Politica de participare la pitch-uri

Cat timp intelegem business-ul pentru care ni se cere sa muncim si vedem potentialul relatiei, nu ezitam sa participam.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related