Cosmin Baba este noul director de creație al V8 Interactive

Cosmin Baba este noul director de creație al V8 Interactive

Incepand cu luna Iunie Cosmin Baba se alatura agentiei V8 Interactive in calitate de Director de Creatie, aceasta schimbare venind odată cu repoziționarea companiei într-o agenție de tip product driven company cu servicii integrate de advertising.

Cu peste 10 ani experiență in grupuri cum ar fi BBDO, Leo Burnett, Geometry Global sau Publicis, și numeroase premii obținute la cele mai importante festivaluri de creativitate si eficienta, atat locale, cat si international, rolul lui Cosmin Baba va fi să dezvolte o cultură creativă cât mai curajoasă și inovatoare, atât la nivel intern, cât și în relația cu clienții.

De-a lungul timpului Cosmin Baba a dezvoltat campanii integrate pentru clienți locali sau internaționali, cum ar fi Nescafé, Toortitzi, Pepsi, Dacia Group Renault, OMV, UniCredit, Farmaciile Dona sau P&G.

Multe dintre campanii au fost recunoscute la cele mai importante festivaluri de creativitate, precum Cannes Lions, Golden Drum, ADC, EFFIE sau Internetics, iar o parte dintre acestea au fost adoptate ca și campanii regionale, în piața est-europeană.     

 

“Ma bucur sa ma alatur unei agentii independente, dar cu dorinta de proiecte vizibile si curaj creativ, cum este V8. Parteneriatul nostru nu este unul recent, avand deja proiecte importante “ in picioare” pe care am colaborat cu succes ca guest creative director si care au condus catre venirea mea ca Director de Creatie full time in agentie.   

In acelasi timp, mutarea mea aici vine intr-un moment in care agentia urmeaza sa-si defineasca pozitia in piata ca una care ofera servicii integrate de advertising, experienta mea din zona de ATL si Digital PR urmand sa completeze know-how-ul actual.”, Cosmin Baba (Creative Director V8).

 

Cu această schimbare de management, V8 Interactive anticipează direcția în care vor merge agențiile de publicitate: de la service companies la product companies.

 

“Venirea lui Cosmin in echipa V8 face parte din strategia noastra de repozitionare si indraznesc sa spun ca ne-am ‘ales’ reciproc. Impartasim aceeasi viziune si gandire strategica, intelegem similar nevoile pietei si ale clientilor V8 iar knowledge-ul, creativitatea si entuziasmul de care a dat dovada nu isi puteau gasi un partener mai bun decat V8.

Incepem impreuna alaturi de echipa fantastica din V8, un nou capitol, o transformare spectaculoasa, transformare a carei finalitate va fi redefinirea modului in care poti si trebuie sa rezolvi problema unui brand care te alege ca partener.”, Ionut Andrei (CEO V8).

 

Agenția și-a redefinit pozitionarea, trecand de-a lungul timpului, de la agenție de digital la una full service și, ulterior, agenție interactivă de creație.

Noile direcții de business vor dezvolta soluții de marketing complete, având la bază viziune strategică, creativitate îndrăzneață, execuții inovative, craft, calitate execuțională și performanță în rezultate.

Compania V8 Interactive este un business 100% românesc, înființat în 2013 sub deviza Creative Courage. Agenţia propune servicii de strategie, creație, media, social sau PR pentru tot ce înseamnă Digital, ATL sau BTL.

În ultimii ani, în portofoliul V8 s-au regăsit atât clienți din România, precum Bergenbier, Beck’s, Staropramen, Corona, Inedit/Dr. Oetker, Doraly Marketplace, Napolact, Virgin Romania, Digitaljob, Selgros, Vodafone, Penny XXL, Ponderas, Boehringer, Radio Guerrilla, Stella Artois, Vincon, Ejobs, Cafea Fortuna, Cegeka, Boromir, Meda, Leffe, Hoegaarden, Ana Are, Jonhson & Jonhson, cât și internaționali, precum Kamenitza, Staropramen Bulgaria, Friesland Campina, AB Inbev.

Cifra de afaceri a companiei a depășit un milion de euro după numai trei ani de activitate, iar în 2018 se va apropia de două milioane de euro. Compania are 25 de angajați, iar echipa crește în fiecare an, investiţia în talent reprezentând o direcţie prioritară a business-ului.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related