Te pui cu burta pe Brief?

Te pui cu burta pe Brief?

Nu ti-ar lua mult s-o citesti. Mai greu e sa-ti intre in sange ce e scris acolo. Nu e o carte cu povesti, e un manual de sfaturi, care se cer aplicate si nu neaparat memorate. Cartea Brief, adresata creativilor cu experienta de pana la 2 ani in industrie, penduleaza intre rosu si albastru, dandu-ti la fiecare 2 pagini cate-un pont - pe scurt, in stil publicitar, apoi pe lung, ca sa nu existe neintelegeri.

Am vrut sa aflam de la Sorin Tranca (FRIENDS\TBWA) cate ceva despre cum s-a apucat de Brief, de ce ne tachineaza coloristic, cum vede el prietenia dintre creativi si cifre, ce mentori a avut el "cand era mic" si tot asa. Sa-l citim:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Related