Cu ce tricouri ne imbraca brandurile?

Cu ce tricouri ne imbraca brandurile?

Stiti cum e cand ai un lucru nou si apoi incepi sa il vezi prin tot orasul. Asa si noi, de cand a inceput competitia Tricoul de a doua zi, organizata de B52 si IQads, numai asta avem in cap. Am tot vazut tricouri faine de la branduri, asa ca ne-am gandit sa le adunam intr-un singur articol, poate va mai vin idei si inscrieti un tricou cu scuze in competitia pentru #tricouldeadouazi.

Tricoul oficial B52 va fi produs cu sprijinul EPSON si Dacora Print, care detin puterea formidabila, incarcata de-o responsabilitate la fel de mare, a unei masinarii care imprima designuri direct-to-garment in 27 de secunde. La fix pentru planurile noastre de tricouri de bumbac (fie ca sunt unicat sau serii mai mari, folosite ca promotionale). Pe imprimanta  o cheama SureColor SC-F2000, e nepretentioasa, de fire econoama si se imprieteneste usor cu orice atelier de personalizat tricouri sau fashion designer cu dorinta de a porni niste linii vestimentare guraliv de vizuale. Poate printa imagini complicate, deci poate servi celor mai indraznete idei de design.


Pana gasim tricoul castigator, revenim la cateva propuneri de la branduri:

Dupa succesul spotului Baby&Me, Evian a lansat si o serie de tricouri care pot fi cumparate de pe site-ul companiei. Pentru spirite tinere.


Internii de la JWT New York au primit odata cu task-urile saptamanale si tricouri cu pete de transpiratie si urme de bici pe spate. Asa, ca sa fie pregatiti pentru efortul ce ii astepta.


DDB Sao Paolo a imbracat cativa promoteri in tricouri amuzante care isi propuneau sa exprime cat mai bine experienta din Zoo Safari:  "Nu ai fost niciodata atat de aproape de un leu/tigru".


Nu sunt sigura daca e un tricou pentru angajati sau pentru publicul larg. Ar fi super daca plicul FedEx ar fi de fapt un buzunar secret. 


Pentru pasionatii de muzica, oamenii care incep sa cante sau sa-si miste degetele in ritm de chitara dupa doar cateva acorduri, Marshall Music a creat tricourile perfecte.


Transpiratie e buna, ar spune probabil o reclama la detergenti. La fel spun si cateva tricouri create pentru Roland Semprie, Personal Trainer, care masoara intensitatea antrenamentului in functie de nivelul de transpiratie. 


Cum sa promovezi mai bine produse care accentueaza cresterea parului, daca nu chiar purtand un tricou care iti arata cum iti sta cu par lung? 


Inscrierile
 pentru competitia B52 sunt deschise pana pe 16 februarie, Puteti sa va manifestati si voi creativitatea in materie de tricouri inventand cel mai tare tricou cu scuze. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related