Mia Munteanu (Marks): De ce se incheie o relatie? Cine greseste, clientul sau agentia? Amandoi, doar ca de obicei clientul nu isi asuma nimic, iar agentia incepe sa faca compromisuri

Mia Munteanu (Marks): De ce se incheie o relatie? Cine greseste, clientul sau agentia? Amandoi, doar ca de obicei clientul nu isi asuma nimic, iar agentia incepe sa faca compromisuri

Stiti voi ritualurile de imperechere la pasari? Cand una se umfla in pene, canta, defileaza si danseaza ca sa atraga atentia celeilalte? Mia Munteanu (Client Service Director, Marks) aseamana procesul cu fiecare noua cuplare dintre o agentie si-un client. Daca dansul a placut, urmeaza constructia cuibului.

Aici, la prima intrare in cuib, se pun bazele intregii colaborari agentie-client: fie isi vor planui toate miscarile, fie vor lasa experientele sa curga si sa-si spuna cuvantul. Care metoda e mai buna? Depinde. Insa, la sfarsit de relatie, clientul e de multe ori dificil de responsabilizat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Marks

Marks este un nou tip de echipa, iar fondatorii Marks sunt specialisti care vin atat din “lumea clientului”, cat si din “lumea agentiilor”; specialisti in domenii diferite –... vezi detalii »

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Related