[Vocile din publicitate] Pe Stefan Crisan l-a adus karma in studioul de inregistrari

[Vocile din publicitate] Pe Stefan Crisan l-a adus karma in studioul de inregistrari

Stefan Crisan e sunetist la Studioset. A terminat Arte Plastice, dar fortele divine au stiut mai bine decat el ce poate sa faca si l-au plasat in studioul de inregistrari. Stefan e laconic in cuvantari, caci sufletul ii vorbeste prin muzica. Asa incat, de cativa ani, lucreaza la propriul proiect muzical, intitulat Bubblegun. Din surse sigure stim ca ar urma sa scoata si un album in vara. Sau pe la sfarsitul ei.

Stefan a tras voci pana acum pentru branduri precum Discovery, BCR, Farmacia Terapia, Hot Wheels, Mercador si-apoi OLX, Desperados, Paxeladine, Beck's, ING, Salvati Copiii sau Vola. 

Nu ne-a dat voie sa va si aratam sus-numitele spoturi, ca insemna prea multa promovare pentru el. Bine, am putea sa le punem oricum, dar ii respectam dorintele. Asa ca dati si voi un search pe IQads, gasiti cateva din ele sigur. Pana faceti asta, ascultati-l aici: 

 
Stefan despre Stefan

Am facut Arte Plastice de cand ma stiu, iar cu trupe si muzica de prin '95. Nu m-am gandit niciodata ca o sa "bag studio". Karma. Proiecte de care sa vorbim acum sunt multe, dar unul mai de seama si anume un album Bubblegun, la care lucrez si sper ca in vara sau la sfarsitul verii sa-l arunc pe piata.


Am inceput sa imi imprim vocea pe reclame in perioada in care lucram la un post de radio, in Cluj, prin 2002. In general, lumea nu ma recunoaste sau imi spune ca ma aude in reclame, dar de fapt era altcineva. Nu m-am "antrenat" niciodata, nu am baut oua crude sau ce se mai consuma, iar despre frica de raguseala ... Nu, nu cred ca mi-a fost vreodata. 

Primul spot

Nu imi amintesc primul spot, dar despre gafe, pot sa va spun ca se fac in fiecare zi, in toate studiourile, pe toate continentele.

Briefuri/indicatii/ tipuri de proiecte

Briefurile sunt de toate si multe, gen: "vrem o voce mai de trailer asa" sau "se poate mai selling?", "sa se auda zambetul". Sunt multe indicatii si cred ca fiecare creativ care vine in studio la inregistrare are propria viziune, asadar el e jucatorul principal.

La un casting de voci

Castingul este legat cu brieful. Creativul alege in majoritatea cazurilor vocea de pe spot/reclama, asta daca nu are clientul vreo afinitate fata de o persoana si atunci se cere direct cu cine sa se inregistreze.

Cum ti se par in general textele primite la interpretat?

Nu e problema mea sa modific texte sau sa am vreo parere, desi de multe ori trebuie sa tai din text ca sa incapa in secundele date. Sau modific pentru ca e necesar (intelege cine trebuie).

Cat de profitabil e voice acting-ul la noi?

Cred ca jobul asta e profitabil doar pentru cei din top 10 VO din Romania. Eu, din pacate, cred ca sunt pe 11.

Si, desi cred ca ar putea sa fie profitabila, dublarea filmelor mi se pare o ineptie. Hai sa lasam lucrurile asa cum sunt, ca sunt bine.

Cele mai mari probleme ale domeniului la noi

Nu cred ca sunt probleme in domeniul asta, ci doar neintelegeri.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Studioset

Studioset este o casa de productie si post-productie, cu sediul in Bucuresti. Compania a fost infiintata in 2007 si este formata dintr-o echipa tanara de profesionisti media care au castigat numeroase premii de-a... vezi detalii »

Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related