Monica Tarnovean (Second Skin Advertising): Clientii “educati” sunt putini si, de obicei, sunt ai agentiilor de lant. Asadar, trebuie sa am disponibilitatea de a petrece timp explicand modul nostru de lucru

Monica Tarnovean (Second Skin Advertising): Clientii “educati” sunt putini si, de obicei, sunt ai agentiilor de lant. Asadar, trebuie sa am disponibilitatea de a petrece timp explicand modul nostru de lucru

De la Director Executiv in agentia the Syndicate la antreprenor in industria textila si publicitate, Monica Tarnovean (Owner, Second Skin Clothing si Second Skin Advertising) a intalnit cateva piedici. A trecut prin propuneri de proiecte refuzate din cauza unor erori de procedura, si-a petrecut concediile lucrand, de fapt, pentru visul de a avea un brand de haine si a revenit in publicitate in postura de antreprenor, atunci cand a infiintat Second Skin Advertising. 

Atunci cand nu creeaza concepte pentru clientii din diverse industrii pe care portofoliul Second Skin Advertising ii detine, Monica alege materiale, deseneaza si comunica pentru Second Skin Clothing.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


the Syndicate

the Syndicate – Intelligent Creativity Incepand din 2007, zeci de campanii care au generat vanzari record si cresteri remarcabile ale cotei de piata, noi branduri care au stralucit pe rafturi sau branduri care... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related