[Pacatele publicitatii] Adrian Preda: Sunt de acord cu Jim Jefferies care zicea ca Biblia ar trebui sa aiba o singura pagina pe care sa scrie: "Try not to be a cunt"

[Pacatele publicitatii] Adrian Preda: Sunt de acord cu Jim Jefferies care zicea ca Biblia ar trebui sa aiba o singura pagina pe care sa scrie: "Try not to be a cunt"

Inainte de toate, pentru context, o mostra de Jim Jefferies (comediant australian) aveti aici.

Intrebat fiind despre cele 7 pacate capitale raportate la advertising, Adrian Preda (Director de Creatie si Friend of Tranca la Friends\TBWA) s-a scarpinat un pic in cap; nu e un om religios de felul lui. Ferice de noi ca s-a pus apoi pe scris.

In primul rand, Predu nu contesta valoarea religiei in dezvoltarea spiritualitatii omenirii. Acest lucru fiind spus, el trece la un set de precizari asupra ansamblului capitalist in care ne regasim cu totii  si fara de care, nu-i asa, publicitatea nu ar exista. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Related