#SavureazaFiecareZi: Lay`s a dat volumul la maxim pe TikTok cu o provocare la dans

#SavureazaFiecareZi: Lay`s a dat volumul la maxim pe TikTok cu o provocare la dans

Când spui Lay`s îți vin în minte multiple arome ideale de savurat în ultimele zile de vară neoficiale (hello, Autumn!). Iar dacă adaugi un pas la stânga, un pas la dreapta și rotești brațele, distracția este garantată pe TikTok prin dans și muzică.

Fiecare zi poate fi savurată în mii de modalități. Iar pentru a descoperi cum își petrec consumatorii timpul în această perioadă, Lay`s i-a provocat să demonstreze abilitățile de dansatori, pe o melodie originală cu versuri inspirate din personalitatea brandului. Campania #SavureazaFiecareZi cu Lay`s pe TikTok a adunat peste 136 milioane de views, devenind una dintre cele mai vizualizate provocări de pe platformă.

"TikTok a devenit una dintre cele mai atractive platforme sociale din punct de vedere content devenind în timp scurt locul preferat de exprimare al tinerilor. Iar pentru Lay`s este terenul de joacă unde originalitatea și creativitatea sunt punctul de start al unei provocării ce are ca obiectiv încurajarea consumatorilor să savureze fiecare zi, alături de aromele Lay`s. În plus, premiile concursului oferă celor 10 câștigători oportunitatea de a crea în continuare conținut ce poate deveni viral peste noapte.", spune Gabriela Ionescu (Group Brand Manager Core Business Lay`s & Star).

 

"Lay`s continuă comunicarea în platforma TikTok cu a doua campanie a acestei veri, de această dată fiind unul dintre primele branduri ce folosesc noile soluții de advertising disponibile din august. Prin noul challenge ne-am propus să oferim publicului nostru țintă, generația Z, o experiență cât mai interactivă, folosind din punct de vedere conținut ingredientele activărilor de succes din această platformă: melodie originală Lay`s, dans original Lay`s, tranziții și efecte, reușind să generăm în primele 3 zile peste 40 milioane de vizualizări.", a adăugat Vlad Vlădescu (Digital & Media Manager Snacks PepsiCo).

 

Provocare în ritm de dans

Prima mișcare de dans a fost inițiată de către @louismflr, mintea creativă din spatele coregrafiei, inspirată din figuri celebre de pe TikTok, ușor de reprodus în ritmul melodiei #SavureazaFiecareZi, compusă de studioul Thrace Music. Gașca dansatorilor este completată de @miradivina, @edibrandabura, @anagum și @adinamarina1, care au dat mai departe challenge-ul pentru șansa de a câștiga un premiu.

Unii au descoperit că fiecare zi poate fi savurată la mare, în aer liber sau chiar în propriul balcon. Însă ceea ce contează este faptul că distracția prin dans a fost numitor comun pentru savurarea fiecarei zi.

 

"Când este să iasă bine, iese bine. Da, știu, folosirea unui dans nou pe TikTok pentru un brand nu este vreo premieră. De fapt, unul dintre cele mai faimoase dance challenge-uri ale anului a fost tot pentru un brand PepsiCo, Doritos Cool Ranch Dance, și a rupt după Super Bowl, mulți tiktokeri încercând să imite duelul dansant al lui Sam Elliott și Lil Nas X. Însă cum poți transpune bucuria ludică a #SavureazaFiecareZi altfel decât prin dans? Și din nou, totul a mers ceas: dansul lui Louis creat special pentru Lay’s, piesa excelentă a Iarinei, plus o echipă client/agenție tânără și duduind de energie. Campania a început de relativ puțin timp, dar rezultatele par foarte promițătoare. Bravo gurlz, vă știți voi care :*.", spune Predu (Adrian Preda), Executive Creative Director Friends\TBWA Bucharest.

 

"Să pot face și publicitate și muzică în același proiect a fost mereu o fantezie de-a mea. Tocmai de aceea m-am distrat atât de tare lucrând la activarea Lay's de pe TikTok. Echipele minunate PepsiCo, Friends și Thrace Music au făcut ca acesta să fie cel mai frumos proiect la care am lucrat până acum. Totuși, să scrii muzică strategic nu este așa de ușor cum am crezut la începutul proiectului. În muzică, write hot, edit cold nu există. Sau cel puțin în cazul meu. Cele mai bune piese pe care le-am scris au fost bune tocmai pentru că le-am lansat exact așa cum le-am simțit inițial. Aici a fost puțin diferit și mă bucur enorm că am făcut-o. Aș face-o din nou, oricând. :).", spune Iarina Comănescu (Strategic Planner Friends\TBWA Bucharest).

 

Arome noi, inspirație pentru fiecare zi

Campania „Deschide Lay`s. Savurează fiecare zi!” a adus în această vară, alături de o campanie media susținută de Smiley, și două noi arome în portofoliu: Ceapă și Coaste de vită la grătar, iar coregrafia din jurul promovării a inclus jocuri, relaxare și activități de sampling în cadrul unui proiect derulat la Marea Neagră.

 

Plaja Lay`s a strâns la malul mării sute de persoane atrase de gustul tentant al chipsurilor Lay`s, dar și de zona de distracție, unde piesele de Jenga au construit turnulețe uriașe, iar punctele pe terenul de volei săreau dintr-o parte în alta, și zona foto pentru o amintire de la mare.

 

În plus, în perioada 15 August – 30 Octombrie, consumatorii care achiziționează o pungă de Lay`s cu bandă promo din comerțul modern sau traditional și înscrie codul promo pe lays.ro sau prin SMS la 1857, pot câștiga un lingou din aur 2g pe oră (exclusiv în intervalul 9:00-21:00).

 

Echipa

PepsiCo
Gabriela Ionescu – Group Brand Manager
Laura Rizea – Brand Manager
Alexandra Burdulea – Brand Manager
Alexandra Bălăceanu – Junior Brand Manager
Vlad Vlădescu – Digital & Media Manager
Nadia Nofal – Digital Analyst

Friends\TBWA Bucharest
Simplification Officer: Sorin Trâncă
Executive Creative Director: Predu [Adrian Preda]
Group Creative Director: Adrian Drăgan
Head of Art: Paul Nedelcu
Art Directors: Theodor Nistor, Lavinia Plohod, Fesus Barna
Copywriters: Cătălin Badila, Vlad Belcin
Strategy: Dan Șendroiu, Iarina Comănescu
Head of Digital: Anda Andrei
Digital Account Manager: Andra Nicolescu
Social Media Managers: Georgiana Hluscu, Miruna Ene
Account Director: Anca Bădescu
Account Executive: Cristina Olaru

OMD
Mihnea Pretorian – Digital Director
Dana Constantin – Digital Manager
Gabriela Grosu – Media Manager

Thrace Music:
Music: Erin Dăneț, Iarina Comănescu
Songwriter: Iarina Comănescu
Record Producer: Erin Dăneț, Cristian Tarcea
Mix & Master: Cristian Tarcea

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Branded


Related