Mantia AdAgency încheie un an de excepție, cu un premiu internațional și un nou Business Director

Mantia AdAgency încheie un an de excepție, cu un premiu internațional și un nou Business Director

După un an 2023 foarte bun, în care Mantia și-a consolidat poziția pe piață prin noi proiecte pentru clienți din sfera socială, veștile bune continuă să curgă. Alături de Mercury360, Mantia a obținut BRONZE la Epica Awards pentru campania WWF România - Locatarii Pădurii. Și pentru că o veste bună aduce încă una la fel de bună, începând cu 2024, Mădălina Gheorghe, sufletul proiectelor sociale, va prelua rolul de Business Director.

Mantia, noua divizie Mercury360, este punctul de întâlnire dintre cauzele care au nevoie imediată de schimbare și acele branduri care au ambiția să o genereze. Aici, nevoile reale întâlnesc soluții eficiente, gândite cu inima. Ne raportăm la schimbare ca la o realitate. Pe care ne-o dorim și care devine posibilă prin magia lui împreună.

„Aș vrea să-i mulțumesc Mădălinei pentru că simte la fel și și-a pus sufletul lângă al nostru pentru tot ceea ce va urma. Probabil și cu greu, cu multă muncă, dar mai ales cu mult, mult bine. Acum are în fața sa toate uneltele pentru a crea ceva măreț. Cu impact în societate, cu esență și putere. Hai, să facem BINE!”, a declarat Liviu Țurcanu, Creative Director, Mercury360.

„Nu trebuie să fii un erou pentru a face bine, trebuie doar să vrei. Dăruiesc acestui nou capitol tot ce am eu mai bun, toată energia și dorința de a schimba societatea în care trăim. De a face bine pentru noi toți. Experiența mea în campanii sociale și CSR, calmul și încrederea că orice situație, oricât de solicitantă, are și o cheie ce duce spre succes.

Sunt mândră de ce am realizat până acum, prin toate campaniile de social good, dar mai ales prin campania WWF Locatarii Pădurii. Încet, încet, a devenit un reper de good practice ce îmi dă aripi pentru noul rol de Business Director. Mi-am propus să depășim rapid acest punct de referință iar lista de campanii cu impact social să devină una foarte lungă.”, a declarat Mădălina Gheorghe, Business Director, Mantia AdAgency.

Cea mai de succes campania Mantia a fost, cu siguranță, WWF – Locatarii Pădurii, o campanie mult-premiată la nivel local și internațional. Însă, succesul unei campanii nu se măsoară doar prin premiile strânse, cât mai ales prin  impactul pe care l-a avut cu adevărat în comunitate. Prin „Locatarii Pădurii” mesajul campaniei a ajuns la peste 90% din populația orașului Brașov. A fost înființat centrul „112 Zero Plastic”. Un ranger a fost desemnat pentru a facilita comunicarea între toate instituțiile statului implicate în gestionarea deșeurilor, iar aplicația MyBrasovCity permite acum oricărei persoane să raporteze rapid gunoaiele din păduri, alertând primăria pentru a trimite o echipă de curățenie în zonă.

 

Mădălina Gheorghe, Business Director, Mantia AdAgency: „Finalul de an pentru Mantia este unul senzațional. Toată munca depusă în 2023 degajă acum o energie pe care nu o poți ignora. Și aici nu mă refer doar la multitudinea de premii pe care le-a primit campania WWF Locatarii Pădurii. Ci la acel sentiment plăcut că faci ceva ce chiar contează. Fiecare inițiativă reflectă nu doar efortul nostru constant de a contribui pozitiv la comunitate, ci și viziunea noastră de a facilita schimbări semnificative. Sub umbrela Mantia, ne străduim să inspirăm și să aducem valoare reală, făcând din responsabilitatea socială o parte integrantă a misiunii noastre."

Liviu Țurcanu, Creative Director, Mercury360: „Premiile sunt dovada certă a valorii unei campanii de acest calibru, care și-a propus și a atins obiective solide, greu de atins, dar cu o valoare socială ieșită din tipar. Iar atunci când votul popular (reușita unei campanii de conștientizare în spațiul public) se întâlnește cu votul unor jurați de anvergură de la festivalurile locale și internaționale, sentimentul reușitei este unul aparte. După o nominalizare la Premiile ADC România, campania a obținut 9   distincții naționale și internaționale; ultimul premiu obținut la Epica Awards, un Bronze în categoria Public Interest – Enviroment, confirmă pe deplin valoarea acestei campanii (exigența juriului alcătuit din jurnaliști internaționali de la acest festival este de notorietate). Un mare bravo echipei! Pentru că efortul și meritele merg întotdeauna către echipa alcătuită de oameni de bine din departamentele de Client Service, Creație, Producție, Events și Consumer Activation ale diviziei de social good – Mantia. E un sentiment fantastic să știi că ai alături de tine astfel de oameni, care pun suflet în tot ceea ce fac și dedică energie și extra-timp unor proiecte de bine.”

 

Premii pentru „Locatarii Pădurii”:

Epica Awards
Bronze | Public Interest – Environment

Romanian PR Award
Silver | CSR
Silver | Environmental communication
Silver | Budget-, Creativity+
Gold | NGOs

Digital Communication Awards 
Bronze | Campaign from NGOs
Gold | Small Budget Campaign
Silver | Sustainability Communications

Gala Societății Civile
Bronze | Campanii Sociale

Gala Premiilor Participării Publice
Gold | Codrii Brașovului și blestemul plasticului
Oamenii de bine care s-au implicat cu sufletul:

Mantia AdAgency și Mercury360: Liviu Țurcanu (Executive Creative Director), Mona Casangiu (Digital Creative Director), Camelia Grad (Sr. Copywriter), Teo Ungureanu (Sr. Copywriter), Alexandru Neculae (Head of Branding / Sr. Art Director), Tatiana Grigorescu (Art Director), Mihaela Bourceanu (Integration Director), Mădălina Gheorghe (Mantia – Business Director), Loredana Hatingher(Client Service Director), Georgiana Bumbu (Account Manager), Mălina Sandu (Account Executive), Mihai Prusan (Senior Production Specialist), Andreea Mangu (Production Manager), Camelia Moroianu (Events Manager).
Outbox: Alexandra Iurea (Digital Account Executive – Outbox), Raluca Barbu (Digital Account Director - Outbox), Alex Iacob (Executive Director – Outbox).
WWF România: Hanny Bratu, Magda Munteanu.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Outbox

Agentie independenta de digital marketing cu un portofoliu complet de solutii de comunicare online, de la strategie si creatie web pana la dezvoltare si promovare in mediul online. Cu o activitate concentrata in... vezi detalii »

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related