[Publicitatea pe blog] Elena Bululete (Conan PR): Cititorii de bloguri se implica intr-o mai mare masura intr-o conversatie pe un blog decat o fac pe alte canale

[Publicitatea pe blog] Elena Bululete (Conan PR): Cititorii de bloguri se implica intr-o mai mare masura intr-o conversatie pe un blog decat o fac pe alte canale

Acesta este unul dintre cele mai importante avantaje pe care le aduce publicitatea pe blog. Riscul e ca atunci cand astfel de cititori se supara, nemultumirea sa ricoseze spre client, spune Elena Bululete (Managing Partner Conan PR).

Conteaza ambele coordonate, in egala masura, dar primul filtru il constituie continutul. Subiectul trebuie sa fie relevant pentru cititorii blogului si sa rezoneze cu tipul de continut existent pe blog/ cu pozitia bloggerului pe o anumita tema. Dupa ce a fost indeplinit acest criteriu, ne uitam la urmatorul indicator, traficul.

 

Nu am avut experiente nereusite, pana acum, in colaborarile pe care le-am avut. Fie ca a fost vorba despre campanii sociale sau campanii cu cu bugete, relatia cu bloggerii a fost una buna.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related