Familia Borsec s-a jucat de-a copilaria

Familia Borsec s-a jucat de-a copilaria

Vremea a fost frumoasa de 1 iunie, iar parcurile ar fi putut sa imbie orice copil afara la joaca - si pe parinti, odata cu el. Dar asta doar daca cei mari il convingeau pe cel mic sa lase [insert tech device] din mana. Si apoi, doar daca nu se gaseau ei insisi cu ochii lipiti de un ecran de [insert tech device]. 

Balanta nu parea sa incline in favoarea lor, asa ca parcurile aveau nevoie de o alta strategie. Aici a intrat in schema brandul Borsec cu o activare in social media in cadrul careia o familie de sticle, mari si mici, au iesit in parc sa joace #JocurileCopilariei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Infinit Agency

Infinit este o agenţie full service cu digitalul la bază și care oferă servicii la cheie de la consultanță, analiză de business și transformare digitală până la strategie, project management, servicii de... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related