
Articole care fac referire la Carina Toma

![[Refresh creativ] Carina Toma: Am intrat în era profesională în care ridicarea cifrelor e mai importantă decât ridicarea premiilor de pe scenă](https://media.iqads.ro/2022/12/thumbnail-iqads-carina-2022-cover-410.jpg)
[Refresh creativ] Carina Toma: Am intrat în era profesională în care ridicarea cifrelor e mai importantă decât ridicarea premiilor de pe scenă

MedLife semnează Galeria Poveștilor care Vindecă, prima activare de brand din România implementată cu programul de inteligență artificială Midjourney

Cea mai fresh campanie BETANO x KUBIS te invită să te distrezi în Multiversul Exclusivităților alături de Theo Rose și Cuza

Cheil | Centrade și KUBIS semnează o nouă campanie pentru NN România, avându-l protagonist pe Adrian Nartea

Betano și KUBIS vă urează Sărbători 2.0 în primul portal digital unde oamenii pot explora Lumea Betano

KUBIS a lansat jocul Betano x FCSB: o activare nativă de Instagram ce oferă o experiență interactivă inedită

KUBIS aduce atmosfera de gală în Cazinoul BETANO, construind o nouă imagine categoriei de exclusivități

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

Prăjeli în Bucătărie. Un nou show marca Lidl, care schimbă rețeta cooking show-urilor de pe internetul românesc

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett
![[U-Talks] Alexandra Burdulea (Peroni Nastro Azzurro): Dorința de a oferi o experiență unică ne-a dat curajul pentru primul show de drone din România](https://media.iqads.ro/2019/07/img-20190709-wa0002-cover-410.jpg)
[U-Talks] Alexandra Burdulea (Peroni Nastro Azzurro): Dorința de a oferi o experiență unică ne-a dat curajul pentru primul show de drone din România

25 de milioane de unici, motivul pentru care Angelini Pharmaceuticals Romania şi Infinit Solutions Agency încep al treilea an de colaborare

"Cel mai dificil a fost să o facem pe fetiță să zâmbească". Despre campania "Pâine și Mâine", cu Cristina Moșteanu (World Vision România)
![[Statusul unui tanar creativ] Carina Toma: Clientului ii e frica de necunoscut si atunci agentia s-a obisnuit sa ii prezinte doar cunoscutul](https://media.iqads.ro/2016/01/iqads-carina-cover-410.jpg)