La primul interviu, Mihai Ene si-a pus in dificultate intervievatorul: a cerut un salariu mai mic

La primul interviu, Mihai Ene si-a pus in dificultate intervievatorul: a cerut un salariu mai mic

De altfel, ar fi acceptat sa lucreze si gratis, recunoaste Mihai Ene (co-founder | director de creatie THE SECRET SERVICE). "Am cerut mai putin decat avea omul bugetat. Nu se astepta. Vreo suta cinci zeci de dolari ca sa am bani de benzina. Nimic mai mult. Nu m-am inrolat pentru bani".

A inceput in radio. S-a angajat in agentie, ca sa fure meserie de la batrani. Avea 22 de ani si cateva proiecte facute de capul lui. A trecut pe la Ogilvy, DDB, Leo Burnett. Apoi, in 2008, a infiintat THE SECRET SERVICE.

Mihai povesteste mai jos despre Mihaela Nicola, care nu se supara cand il gasea sforaind pe canapeaua ei, ar putea scrie o carte despre Pilu (a lasat primul capitol mai jos), despre primul proiect cu Frutti Fresh si unde o sa il apuce pensia.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related