Leo Burnett face campania de advertising de la Olimpiadele Comunicarii 2008

Agentia Leo Burnett a realizat campania de advertising care promoveaza inscrierile la a opta editie a Olimpiadelor Comunicarii, proiect anual organizat de Asociatia Ethos.

Pentru a-i incuraja pe tineri sa se inscrie, echipa Leo Burnett a creat un concept care se bazeaza pe renumele membrilor Juriului de la editia 2008. Acestia sunt "actorii principali" in executiile campaniei. Mesajul transmis este: "Poate ca n-o sa deveniti best buddies. Dar sunt sanse mari sa te angajeze".

Campania le arata viitorilor concurenti cat de mult cresc sansele sa-si inceapa o cariera de succes in Advertising, Relatii Publice sau in Marketing Politic, daca se inscriu in competitie. Pentru a evidentia acest lucru, executiile duc la extrem potentialele relatii de prietenie care ar urma sa inceapa la Olimpiade Comunicarii, intre concurenti si niste vedete din randurile Juriului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related