[Teritorii noi in publicitate] Roxana Mihalache, despre superspecializarea PR-ului si public affairs

[Teritorii noi in publicitate] Roxana Mihalache, despre superspecializarea PR-ului si public affairs

Nu stim voi, dar noi am intalnit, in ultimul timp, arhitecti ai tehnologiei, evanghelisti de organizatie, Brand Protectori, directori de stuff si manageri de chestii. Noile functii incep sa semene cu titlurile cavalerilor onorifici. La un moment dat, Forbes a facut si o lista cu cele mai creative nume de ocupatii.

Am vrut sa vedem ce se intampla in spatele lor. Ce teritorii noi si-au facut loc in publicitate, in ultimii ani, si cine se ocupa de ele. Ce varsta, studii si vise au acesti colonisti din agentii si cu ce intentii au descalecat ei printre reclame.

Functia Roxanei Mihalache, de Communication Director la Graffiti PR, nu pare a ascunde vreun curent avangardist al industriei. Fostul biochimist-jurnalist tatoneaza, insa, o zona noua de business a agentiei, aceea de public affairs. Pentru ca, dincolo de titluri cochete, nevoile pietei creeaza specializari noi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Related