[Teritorii noi in publicitate] George Toma si noua etapa a PR-ului: Cred ca e momentul in care sa demonstram eficienta, iar din zona asta vin noile teritorii

[Teritorii noi in publicitate] George Toma si noua etapa a PR-ului: Cred ca e momentul in care sa demonstram eficienta, iar din zona asta vin noile teritorii

George Toma (Evaluation and Reporting Manager, GMP PR) crede ca viitorul in PR tine de cifre. „Vremurile in care reperele comunicarii erau numarul de articole si AVE nu se vor mai intoarce”, spune el. Un alt trend inovator din agentiile straine, pe care il asteapta si in Romania, este collaborative culture.

 

Sa vorbim in cifre: 30 de ani, dintre care 7 in PR, 3 in presa (radio si saptamanal), unul in marketing si, in tot acest timp, aproximativ 10 in online. La care se mai adauga 300 gr de ciocolata si intre 25 – 30 de km alergati, in fiecare saptamana. 

 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

GMP PR

Fondată în 2007, GMP PR, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice din România. De-a lungul timpului, activitatea agenţiei a fost recunoscută local şi internaţional... vezi detalii »

GMP Advertising

GMP Advertising este una dintre cele mai premiate agenții independente din România pentru eficiență și creativitate. Este singura agenție românească deținătoare a două trofee Agenția Independentă a Anului... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Related