Foodwise Marketing a implementat campania de vara Ciucas

Foodwise Marketing a implementat campania de vara Ciucas

Foodwise Marketing a coordonat si implementat campania promotionala estivala pentru marca Ciucas, berea numarul unu in categoria economy. “Fii serif la relaxare si pleci pe premiu calare” s-a auzit vara aceasta in zece judete din tara, pe parcursul a patru luni de zile. Campania a debutat pe 15 aprilie si s-a incheiat pe 31 august.

Campania Ciucas, pentru cel de-al treilea an consecutiv, a facut inconjurul tarii si a avut ca premii 4000 de biciclete, pregatite pentru fanii berii. In perioada 15 aprilie-15 iunie, participantii la concurs au cumparat doua beri Ciucas, au razuit talonul primit prin care puteau castiga chiar o bere pe loc.

Apoi, au completat cuponul, l-au depus in urna special amenajata in locatiile participante la concurs pentru a intra in cursa pentru o bicicleta de serif. Intre 16 iunie si 31 august, norocosii au fost extrasi.

"Si in acest an am fost aproape de fanii Ciucas cu aceasta campanie prin care i-am incurajat sa faca miscare si apoi sa se relaxeze, iar pentru aceasta am oferit ca premii cele 4000 de biciclete. Impreuna cu echipa agentiei am incheiat cu brio o campanie deloc usoara, care a necesitat o mobilizare mare de forte", declara Irina Tcaciuc (Off Premise Channel Manager).

Campania s-a incheiat cu succes, dovada fiind procentul vanzarilor care a inregistrat o crestere de 15% pe perioada campaniei fata de anul precedent.

Intreaga desfasurare de forte din cele 4000 de locatii a fost coordonata de echipa Foodwise Marketing, care a pregatit materialele de comunicare si a implementat campania.

"Fii serif la relaxare si pleci pe premiu calare” a fost o campanie la care am muncit cu drag alaturi de colegii mei si ne-am bucurat de un sprijin extraordinar din partea echipei de vanzari Ursus Breweries. Ne-a placut foarte mult aceasta campanie pentru ca am interactionat direct cu multi consumatori, am avut oportunitatea de a culege informatii valoroase de pe teren si, mai mult decat atat, am vazut cu ochii nostri consumatorii care traiesc love mark-ul Ciucas", spune Cristina Ionescu (Account Manager).

Varu’ Sandel, care a fost si in acest an amfitrionul campaniei, ne-a insotit in peste 100 de locatii si a extras din urna castigatorii:

“Am fost coplesit de bucuria cu care am fost primit de catre fanii Ciucas. Am facut o adevarata echipa cu oamenii cu care am lucrat si ma bucur ca si anul acesta toata campania s-a terminat cu multe amintiri frumoase”, conchide Varu’ Sandel.

Echipa Foodwise Marketing care a lucrat la acest proiect este formata din: Cristina Ionescu (Account Manager), Ioana Netu (Senior Account Executive), Alexandru Mihailescu (Graphic Designer), George Paun (BTL Manager), Alina Samoila (Project Coordinator).
Din partea Ciucas au lucrat la dezvoltarea campaniei: Emma Coman (Brand Manager), Irina Tcaciuc (Off Premise Channel Manager), Georgian Ciotirca (Junior On Premise Channel Manager).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Foodwise

Foodwise Marketing este o divizie specializata ce comunica pentru clientii din zona de food & beverages, lansata de grupul de comunicare Hello. Portofoliul cuprinde companii si branduri precum Ursus Breweries... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related