BrandTailors lanseaza primul vin aristocrat din Romania

BrandTailors finalizeaza in luna septembrie crearea unui brand de vinuri de lux editie limitata pentru Ciprian Stancu.

Inceput in martie 2007, procesul de branding a fost initiat de catre Ciprian Stancu din dorinta de a oferi connaisseurilor in fiecare toamna, o editie limitata de vin alb considerat "best of-ul" anului precedent, care sa deschida calea catre aristocratia vinurilor romanesti. Intentia declarata a antreprenorului roman, a fost aceea de a pozitiona brand-ul pe segmentul premium din Romania, un segment disputat in exclusivitate de brand-uri internationale.

Puternic ancorata in atributele de produs - gust exuberant si racoros al fructelor proaspete scaldate in roua diminetii de vara - pozitionarea brand-ului a dus in mod firesc la crearea unui nume pe cat de romantic pe atat de unic: "Fulg De Vara". Mai departe, "identitatea vizuala si conceptual grafic al ambalajului au fost create intr-o cheie minimalista care sa puna in valoare un nume atat de puternic" - declara Beatrice Danis, Managing Partner BrandTailors.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related