[Profi de advertising] Costin Radu: E necesar ca procesul educational sa nu se mai concentreze atat pe livrarea de informatie, cat pe dezvoltarea abilitatilor studentilor de a problematiza si de a rezolva probleme

[Profi de advertising] Costin Radu: E necesar ca procesul educational sa nu se mai concentreze atat pe livrarea de informatie, cat pe dezvoltarea abilitatilor studentilor de a problematiza si de a rezolva probleme

Costin Radu (Managing Director la The Geeks) nu si-a facut niciodata un scop din a deveni profesor, insa contextul l-a adus in pozitia de a incepe si o cariera academica, pe langa cea de publicitar; acum preda la SNSPA si ii place sa experimenteze cu abordari neobisnuite de curs. Dinamismul mediului publicitar il obliga sa fie mereu la curent cu ce se intampla, iar asta e si unul dintre motivele (egoiste, precizeaza el) pentru care preda: i se pare misto sa fie nevoit sa stea tot timpul in priza.

Pentru ca ce a adus cu sine digitalul este o devalorizare a informatiei. Astfel ca, provocarile profesorului de publicitate s-au diversificat si ele:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Related