[Veterani în agenție] Liviu Țurcanu, 14 ani la Mercury360: "Era o vreme când, dacă stăteai mai mult de un an într-o agenție, erai considerat fraierul satului"

[Veterani în agenție] Liviu Țurcanu, 14 ani la Mercury360: "Era o vreme când, dacă stăteai mai mult de un an într-o agenție, erai considerat fraierul satului"

Cunoașteți profesioniști care au ales să nu schimbe jobul ca pe brichete când lucrurile nu mergeau sau când s-a ivit câte #ooportunitate? Normal că-i știți, îi știm și noi. Iar în astea două săptămâni de toamnă care au mai rămas, vi-i aducem în interviuri. Așadar, haideți să nu mai trimitem portofolii în perioada asta, ok?

Liviu Țurcanu (Creative Director, Mercury360) a ajuns mai întâi Brands&Bears, iar apoi, în urmă cu 14 ani, a intrat în Mercury, unde i-a luat două luni să-și cunoască toți colegii de agenție. La scurt timp după angajare, a fost plasat pe contul Nestle și a urmat prima campanie mare pentru el: Maggi Bubble.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Related