[PR creativ] Sorana Savu: Creativitatea a fost intotdeauna arma de baza a PR-ului, doar ca ea a luat forme diferite de cele din publicitate

[PR creativ] Sorana Savu: Creativitatea a fost intotdeauna arma de baza a PR-ului, doar ca ea a luat forme diferite de cele din publicitate

Sorana Savu (Owner Premium Communication) spune ca PR-ul nu a avut nici bugetele mari de la media si nici luxul de a repeta mesajul de cate ori trebuie. Asa ca, in locul lor, a folosit mereu creativitatea. Ea a devenit vizibila recent, pentru ca foloseste instrumente din arsenalul BTL-ului.

 

Creativitatea a fost intotdeauna arma de baza a PR-ului, doar ca ea a luat forme diferite de cele din publicitate si, de multe ori, a fost greu de observat din afara. Acum, cand foloseste mai des instrumente din arsenalul BTL-ului sau chiar al publicitatii, incepe sa devina vizibila si pare sa fi castigat teren. In realitate, a fost acolo dintotdeauna.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related