Campania de comunicare a noului Prigat Pulpa Limonada poarta semnatura Leo Burnett

Campania de lansare a noului Prigat Pulpa Limonada se incadreaza sub pozitionarea Prigat - Energie Naturala, fiind vorba despre un line extension - inovatie pe piata romaneasca - bautura necarbonatata cu continut ridicat de lamaie. Comunicarea se centreaza pe binecunoscutul slogan " Prigat. Mai mult fruct. Mai multa energie", iar conceptul creativ s-a dezvoltat in jurul imaginii filmului mut.

"Am reinterpretat imaginea filmelor mute. Acolo personajele mergeau normal, dar pe ecran se miscau nefiresc de repede din cauza tehnicii de filmare rudimentare. Ei bine, cu bautorii de Prigat lucrurile stau exact invers: sunt filmati normal, dar se misca extraordinar de repede", explica Ghica Popa - Art Director.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Related