Noua campanie de imagine Prigat semnata de Leo Burnett

Noua campanie de imagine Prigat, semnata de Leo Burnett, se desfasoara sub sloganul "Mai mult fruct. Mai multa energie" si anunta cea mai recenta noutate de la Prigat: prima gama completa de bauturi racoritoare necarbonatate fara conservanti produsa in Romania, indiferent de segment (still drink, nectar si juice) sau tipul de ambalaj (PET, carton, sticla).

Campania Prigat se desfasoara pe TV, outdoor si in-store si include mai multe executii, printre care spotul TV "Cainele", difuzat pe urmatoarele posturi de televiziune: Pro TV, Acasa, Pro Cinema, Prima, Antena 1, Realitatea TV si B1TV.

"Cainele" prezinta, intr-o maniera creativa, o situatie amuzanta de viata. Un adolescent iesit la plimbare in parc cu cainele sta de vorba cu o fata. Cainele, in lesa, plictisit, sta impasibil langa cei doi. Un frisbee ii atrage brusc atentia, scotandu-l din amorteala. Se agita, fuge, se joaca, spectatorul asteptandu-se ca baiatul (care si-a prins lesa cainelui de cureaua de la pantaloni, absorbit de muzica pe care o asculta la walkman-ul prietenei sale) sa fie smuls si daramat de patruped. Surpriza insa: baiatul ramane neclintit, in timp ce cainele se opreste brusc, ca si cum ar fi fost legat de un stalp. "Raportul de forta dintre un baiat de 11 ani si un caine de talie mare e total diferit de cel stiut, atunci cand in poveste intervine plusul de energie de la Prigat - prima gama completa de bauturi racoritoare necarbonatate fara conservanti", explica Ema Prisca, Senior Copywriter.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Related