Spoon isi defineste teritoriul digital in 2016

Spoon isi defineste teritoriul digital in 2016

Spoon isi defineste teritoriul digital si promite brandurile identificarea corecta a segmentelor de audienta cu care doresc sa interactioneze in fiecare platforma digitala in parte (Facebook, YouTube, Instagram, Periscope, Snapchat etc), propune mecanisme de abordare si continut specific fiecarei platforme, alaturi de setarea si urmarirea in timp real a obiectivelor de comunicare si a investitiilor media cu garantarea obiectivelor de business.

Echipa Spoon a realizat si o serie de materiale video impreuna cu Inversee, in care ofera brandurilor sfaturi despre abordarea strategica a continutului video pentru diferitele platforme online.

Mihai Gurei, UI si UX specialist la Spoon, prezinta avantajele pe care le ofera brandurilor platformele de live video streaming precum Periscope.

Live inseamna spontan, real si o conexiune directa cu audienta. Brandurile pot intra intr-un dialog cu consumatorii si astfel pot obtine feedback-uri in timp real de la acestia. Continutul brandurilor devine mai fluid si creeaza impresia de real si de nou, de proaspat, de tangibil.

Brandurile pot testa abordari diferite, segmente orare de transmisie/postare diferite care sa fie interesante pentru diferite segmente de audienta.

Un alt atribut al platformelor Periscope si Snapchat este efemeritatea, iar ea trebuie privita ca un avantaj care ofera brandului posibilitatea de a testa, dar si de a se lasa condus in actiune de comentariile venite in timp real de la utilizatori care pot propune directii.

Video streamingul live poate produce reverberatii in alte platforme sociale. Si, de vreme ce platformele de social media se intrepatrund, un continut postat intr-o platforma genereaza reactii, comentarii, share-uri in alta platforma.

Prin video streaming, un brand poate da acces unei audiente mai largi la un continut care de obicei este exclusiv, rezervat anumitor categorii de public, si altfel brandul se apropie de publicul lui si devine mai deschis, creeaza transparenta si este mai relevant in interactiune.

Echipa Spoon a realizat video-urile in parteneriat cu Inversee, o echipa specializata in crearea de continut video pentru online.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Oameni

Sectiune



Branded


Related