Catalin Rusu, RUSU+BORTUN: O agentie partener de business nu trebuie doar sa trateze fiecare brief ca pe un start-up, ci sa genereze "start-up-uri" pentru business planul clientului.

Catalin Rusu, RUSU+BORTUN: O agentie partener de business nu trebuie doar sa trateze fiecare brief ca pe un start-up, ci sa genereze "start-up-uri" pentru business planul clientului.

Lucreaza in industrie din mai 2000, cand a inceput sa faca monitorizare de noapte, adica TV, si fiind baiat serios l-au angajat si ziua la monitorizare de presa. Lucra in doua schimburi. Dupa cateva luni, si-a dorit sa ajunga copywriter. Din 2008 este Creative Director & Managing Partner, RUSU+BORTUN, un business cu 2 entitati: Rusu+Bortun Brand Growers & Rusu+Bortun Cyber Growers.

 

Am lucrat la Imola Communications, Antena 1, Cubb Communication, Adviser, Ogilvy&Mater, TNDC ca junior copywriter, intre 2000 si 2002. Din jumatate dintre locuri am plecat, de la restul am fost dat afara. In februarie 2003, am devenit primul angajat al shop-ului de creatie Cohn&Jansen. Intre 2003 si 2008 am fost pe rand copywriter, senior copywriter si group creative director. Din 2004 pana in iunie 2008, cand am facut Rusu+Bortun Brand Growers, am lucrat mai multe proiecte personale de strategie si design de brand.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


Rusu+Bortun Brand Growers

Rusu+Bortun Brand Growers este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Din 2008,  integreaza servicii de branding, advertising si digital (prin Rusu+Bortun Cyber Growers) pentru a sustine... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related