La finalul Olimpiadelor Comunicarii Leo Burnett a oferit doua burse Leo Academy

La finalul editiei 2006 a Olimpiadelor Comunicarii, agentia de publicitate Leo Burnett Romania a incheiat procesul de selectie pentru acordarea celor doua burse la Leo Academy 2006.

In urma discutiei realizata cu echipa castigatoare la proba "advertising", organizatorii Leo Academy au selectat doua persoane care vor participa in luna noiembrie, la cursurile sustinute de agentia Leo Burnett Romania.
Bursele au fost acordate Alexandrei Pop si Oliviei Basag, doua dintre castigatoarele locului I la proba de "advertising" in cadrul Olimpiadelor Comunicarii din acest an, ambele studente in anul II la Facultatea de Comunicare si Relatii Publice " David Ogilvy".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Branduri

Oameni

Sectiune



Related