[Statusul unui tanar creativ] Cristina Soricel: Personal, ma simt ca intr-un cerc vicios din care numai cu o revolta generala a agentiilor o sa mai iesim

[Statusul unui tanar creativ] Cristina Soricel: Personal, ma simt ca intr-un cerc vicios din care numai cu o revolta generala a agentiilor o sa mai iesim

Cea mai mare problema a mediului actual al comunicarii, spune Cristina Soricel (Art Director, Centrade Cheil), sta in metamorfozarea clientilor in "creativi" si "strategi" de exceptie. Liber la frustrari pentru toti publicitarii.

Pana se ajunge la un 5 noiembrie a la advertising, exista niste mici mari lucruri de facut in spatele peretilor de agentie. De pilda, de catre directorul de creatie. Dincolo de laude si multumiri, mai are o datorie fata de echipele sale creative, exprimata cel mai bine printr-o nuanta englezista: "having their backs". Cristina detaliaza:

Ma refer la sustinerea echipelor de creatie in fata celorlalte departamente si, cel mai important, in fata clientului. Cred ca echipele au nevoie de asta. Au nevoie sa stie ca directorul lor de creatie are incredere in ei, ca ii sustine si crede cu putere in ideile lor. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Centrade Cheil

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related