Juratii FIBRA: prima impresie. The Adventures Of Leila El-Kayem in Germania si Statele Unite

Juratii FIBRA: prima impresie. The Adventures Of Leila El-Kayem in Germania si Statele Unite

Juriul Premiilor FIBRA se intregeste. In continuare, v-o prezentam pe Leila El-Kayem, fondatoare si Creative Director la The Adventures Of din Berlin. Si, cea mai buna introducere, pana sa ajungem la montajul de bio si campanii, este asta: proiectul fotografic A Thumb and A Big City, in care Leila documenteaza plimbarile degetului ei mare prin New York. Din fericire pentru toata lumea, rasfoiala e la doar un click distanta.

Leila a trait timp de 2 ani viata artistului berlinez cand s-a mutat pentru prima data in capitala Germaniei, venind dinspre Statele Unite. Nu acolo a crescut, ci pe rand, in Noua Zeelanda (unde s-a si nascut), Singapore, Montreal si Londra. Dupa ce a inceput sa tatoneze terenul graphic designului, a si gasit-o publicitatea. De atunci, a trecut prin agentii precum HUGE din SUA, Razorfish, VCCP, DDB, TBWA sau Jung von Matt Berlin.

[UPDATE] Urmeaza si o listare a prezentei proiectelor semnate Leila El-Kayem la festivaluri: un Leu de Argint si unul de Bronz la Cannes Lions, un Gold la ADC*E, inca unul la Eurobest si tot asa la Epica Awards, un Silver Drum, un Wood Pencil la D&AD, un Bronz la New York Festivals si alte onoruri la One Show, Premiile Clio, Cresta sau London International Awards.

Si acum, sa o punem la desfasuratorul publicitar.

 

Una dintre cele mai recente campanii concepute de The Adventures Of este "KAYAK Travel Hacks". Si cum explici minunatiile de functii dezvoltate de o companie tech specializata pe online travel altfel decat aratand cat de stresanta ar putea fi alternativa, mai ales din cauza vocilor din capul tau?

 

Un proiect regizoral al Leilei ia fiinta in 2015 si se numeste "Burgers & Hip Hop". Pentru o serie de evenimente berlineze care reuneau doua felii foarte compatibile ale vietii, burgerii si hip hop-ul, Leila a realizat un spot de o eleganta surprinzatoare, avand in vedere contextul.

Celor curiosi, va spunem ca evenimentele incepeau cu o competitie a comerciantilor de street food locali pentru titlul de cel mai bun burger din Berlin; apoi, burgerii se retrageau ca sa poata incepe party-ul dezlantuit cu hip hop. Nu suna deloc rau, pe cand si pe la noi?

 

Prin 2011, Leila era la HUGE in New York si lucra la documentarea povestii unui walk of shame cu totul adorabil pentru brandul de vodca Svedka, sugubet de felul lui (in cadrul unei campanii anterioare, Svedka s-a autoproclamat brandul de vodca numarul 1 in lume in anul 2033).

Cu acest efort - concomitent cu infiintarea National Walk of Shame Day in SUA - brandul si-a dorit sa transforme rusinea simtita in dimineata de dupa o noapte iesita de sub control intr-un badge of honor, o reusita a faptului ca stii ce ai de facut mai bun in viata asta.

Chiar daca ai pe tine un costum de homar de aseara si treci prin fata salii de conferinte cu geamuri mari, unde tocmai se tine sedinta la care trebuia sa fii.

 

Reebok si DDB Berlin lansau in 2010 o campanie pentru pantofii de sport Reebok Zigtech. Pornind de la cel mai distinctiv element al produsului, designul zigzag al talpii, agentia a pus 4 atleti in tot atatea animatii - pe care o sa le vizionati de cel putin o data, se petrec ceva curse in ele:

 

Celelalte doua spoturi, aici.

 

Tot in 2010, pe cand era CD la VCCP Berlin, Leila a adus in strada dormitorul feminin, varianta upgradata, pentru brandul de lenjerie Sloggi:

 

Incheiem cu un element-surpriza pregatit cu grija de Leila si echipa de la TBWA Berlin pentru vizitatorii unei conventii de gaming din Leipzig in 2006.

In loc sa distribuie flyere cu un nou joc lansat de Sony PlayStation 2 - Forbidden Siren 2, hostessele ofereau victimelor inocente camere foto de unica folosinta. Developarea filmului se lasa cu groaza: alaturi de geekery-ul de rigoare, in fotografii apareau tot felul de fantome, monstri si/sau schelete. Da, Forbidden Siren era un joc horror si era anuntat pe ultima pozitie a filmului foto.

Stunt-ul promotional "Ghost Photos", care a primit un Gold la categoria Print in cadrul Epica Awards si mai multe shortlistari, inclusiv la Cannes Lions. 

 

Si acum nu ne ramane decat s-o asteptam pe Leila ca sa ne spuna cum le avem cu designul, art direction-ul si creative direction-ul. Dar mai e si un interviu intre acum si punctul culminant al intersectiei noastre. Va anuntam noi cand apare.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune

Dictionar



Related