ShortsUP Musicology are loc in weekend la Sala Radio

ShortsUP Musicology are loc in weekend la Sala Radio

Patru din cele mai vechi scurtmetraje pastrate in Arhiva Nationala de Film si alte 18 productii scurte premiate fac parte din programul ShortsUP Musicology, eveniment ce va avea loc sambata, 27 februarie si duminica, 28 februarie, incepand de la 20.00, la Sala Radio din Bucuresti.

 

Pe parcursul a doua seri, spectatorii sunt provocati sa descopere sinergiile dintre muzica si filme intr-o serie de experimente vizuale si auditive. Readuse pe ecran intr-o forma inedita, scurtmetrajele romanesti Haplea (1927), Divertisment de dansuri (1930) Gogulica CFR (1928) si Bucuresti, orasul contrastelor (1936) vor fi acompaniate live de 11 instrumente din Orchestra Symphactory, sub bagheta dirijorului Daniel Jinga. Un crescendo de emotii calibrate pe fundalul vietii urbane din Bucurestiul interbelic va deschide programul ShortsUP in fiecare seara, de la ora 20.00.

A doua parte a programului Musicology este dedicata scurtmetrajelor care pun ritmul in rolul principal, fie ca e vorba de musical-uri moderne cu atmosfera de Broadway, ca Sub presiune (r. Kai Kuei-Chieh Hsu, SUA, 2015), ori filme experimentale ce exploreaza subcultura hip-hop-ului, ca Aurul de sub impreriu (r. Emily Kai Bock, SUA, 2013).


Sub presiune (r. Kai Kuei-Chieh Hsu, SUA, 2015)

 

La finalul celor doua seri de proiectie, publicul este invitat sa aleaga cel mai bun film scurt muzical, care va fi rasplatit cu un premiu de 1000 de euro in cadrul ShortsUP Audience Award, competitia care incurajeaza dezvoltarea diversitatii in productia si distributia scurtmetrajelor.

Musicology e un tribut adus muzicii ca parte importanta din viata noastra la orice moment, tradus pe ecran in povesti clasice sau moderne de iubire, experimente pline de imaginatie si calatorii fantastice.

 

"Musicalul a fost numit de multe ori fratele nostalgic al showului live, un gen cinematografic nascut la inceput de secol XX in tinerele studiouri de film de la Hollywood care nu s-a desprins niciodata cu totul de spectacolele de pe Broadway. Astazi simturile noastre sunt antrenate sa accepte foarte usor conventiile in care muzica si imaginea pot interactiona. Dar faptul ca imaginea inregistrata poate fi vazuta in paralel cu sunetul inregistrat a fost in anii 20' o revelatie pentru producatori si creatori si o sursa de uimire pentru public.", explica Alexandra Safriuc (selectioner de film ShortsUP Musicology).

 

In afara salii de cinema, spectatorii vor intra in atmosfera ShortsUP printr-un silent cinema in care vor putea asculta, la casti, testimoniale provocatore despre muzica dar si printr-o instalatie interactiva unica care imbina senzorii grafici cu video mapping-ul si sunetul, creata de OnScreen.

Biletele la ShortsUP Musicology pot fi cumparate in avans, online, prin reteaua Eventbook, la pretul de 35 de lei/ seara sau 55 lei/ abonament pe ambele seri.

Programul de film si muzica este diferit in fiecare seara. La cumpararea in avans spectatorii au avantajul de a-si alege locurile preferate in sala si de a folosi optiunea ”print-at-home”. Biletele vor fi disponibile spre vanzare si in seara evenimentului, la Sala Radio, la pretul de 45 lei/seara.

Accesul la ShortsUP Musicology se face incepand de la ora 19.00 iar proiectia si concertul incep la ora 20.00.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related