Super-bloggerii salveaza bani si timp, o campanie semnata Republika

Super-bloggerii salveaza bani si timp, o campanie semnata Republika

“Super-bloggerii salveaza bani si timp”, cea mai recenta campanie creativa implementata de Republika, a prezentat aplicatia Online B@nking a UniCredit Bank printr-o serie de povesti cu twist super-eroic.

Timp de o luna, bloggerii Cristi China, Victor Kapra, Cristi Serb si Simona Tache s-au transformat in super-eroi cu ajutorul aplicatiei.

In campania creata pentru brandul UniCredit Bank, bloggerii au prezentat beneficiile Online B@nking, reinterpretate ca super-puteri care ii ajuta sa salveze bani si timp pentru lucrurile cu adevarat importante:

Cristi China a devenit “Super-Chinezu” si puterea lui a fost super-eficienta: butonul unic de plati este arma lui de super erou, care l-a ajutat sa rezolve mai rapid ceea ce trebuie, ca sa aiba mai mult timp pentru ceea ce conteaza.

 

Victor Kapra s-a transformat in “Super-Victor” si a avut super-control asupra banilor: acum, el stie exact cat, cand, unde si pe ce a cheltuit si nu-si mai depaseste niciodata bugetul.

 

Cristi Serb a devenit “Super-Cristi” si a avut puterea de super-multitasking: a platit toti furnizorii in doi timpi si trei miscari, pentru ca toate sa mearga struna - atat viata de familie cat si finalizarea constructiei casei.

 

Simona Tache a devenit “Super-Simona”, iar puterea ei speciala a fost aceea de a-i ajuta pe ceilalti sa uite de tentatiile de moment si sa economiseasca pentru lucrurile pe care si le doresc cu adevarat.

 

Si cum super-eroi fara benzi desenate nu exista, cei patru bloggeri au publicat saptamanal cate un episod de banda desenata, in care si-au folosit super-puterile in situatii ce tin de finante si de viata lor personala. Totodata, benzile desenate prezinta si situatii in care super-eroii au ajutat alte persoane in a-si atinge obiectivele financiare sau personale.

 

In plus, vloggerul Zmenta nu s-a lasat nici el mai prejos: vazand faptele eroice ale colegilor de breasla, a decis sa devina si el Super-Zmenta, intr-un spoof video.

 

"Ne-am gandit la acest joc pentru ca a controla timpul si banii sunt calitati care te-ar putea recomanda ca super erou contemporan. Sa poti sa platesti rapid si simplu fara sa te mai intrebi <<Stai putin, despre ce fel de plata este vorba? Dau click aici sau aici?>> este ceva pentru care poti sa fii cel putin invidiat. Sa faci economii pare mai degraba o poveste auzita demult la bunici, iar sa intelegi pe ce se duc banii o provocare ce iti da fiori. Cand am proiectat noua aplicatie de Online B@nking am avut in gand toate aceste lucruri: sa fie simplu, sa ne ajutam clientii sa inteleaga in ce fel isi cheltuie banii si sa reuseasca apoi si sa economiseasca", spune Alexandru Mihalache (Head of Multi Channel Banking UniCredit Bank Romania).

 

Prin aplicatia Online B@nking, UniCredit Bank pune la dispozitia clientilor mai mult decat un tool de tranzactionare: o platforma care ofera asistenta completa, de la plati curente pana la solutii inovatoare de gestionare a cheltuielilor si economisire mai usoara.

Aceasta campanie si-a propus sa prezinte toate aceste functionalitati in contexte din viata reala, cu care oricine se poate identifica, insa cu niste solutii surprinzatoare.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Republika

Republika este o agentie romaneasca lansata in anul 2008, initial pozitionata ca agentie de social media intr-o perioada in care comunicarea brandurilor romanesti pe Facebook era abia la inceput. Odata cu extinderea... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related