Cristian China-Birta (chinezu.eu): Agentiile se descurca excelent la baut bere cu bloggerii, dar nu se descurca deloc in alegerea lor

Cristian China-Birta (chinezu.eu): Agentiile se descurca excelent la baut bere cu bloggerii, dar nu se descurca deloc in alegerea lor

[UPDATE] Se spune ca omul cat traieste invata. Hai sa-l facem sa si ajute in tot acest timp. Cristan China-Birta (Blogger, chinezu.eu) ne sprijina sa facem aceasta misiune usoara sustinand, pro bono, un training care le va explica participantilor cum se face o campanie cu bloggeri, de la A la Z. Miercuri, 2 iulie, ne intalnim la sediul IAA Romania ca sa vorbim despre Blog Marketing si ca s-o sustinem pe Smaranda Milu Nemethi (Creative Director la Hybrid Studio) sa invinga in lupta contra cancerului, intr-o initiativa ce face parte din programul de workshop-uri I learn, I help.

Trainingul tinut de Cristian China-Birta promite sa-i invete pe participanti cum sa-si dea seama daca beneficiile unei campanii de promovare desfasurate pe bloguri depasesc riscurile, care sunt principalele criterii in functie de care se aleg bloggerii participanti, cum se scrie un brief care le explica bloggerilor ce au de facut, care sunt criteriile in functie de care se evalueaza o campanie. Inainte sa-l intalniti pe Chinezu face-to-face si sa-l intrebati tot ce vreti sa stiti despre bloguri ca instrument de promovare, i-am pus noi cateva intrebari de incalzire.

IQads: Cum ai decis sa participi la seria de workshopuri caritabile in sprijinul cauzei Help Smaranda?
Cristian China-Birta: Vazusem initiativa si mi-a placut foarte mult ca idee. Apoi am primit un mail de la Manafu, in care ma intreba daca as fi dispus sa particip si eu. Dispus, auzi… Ma simt tare onorat sa fac parte din aceasta excelenta isprava si, ca sa o zic pe limbaj fotbalistic, sper sa fac o figura frumoasa!

IQads: In relatia cu bloggerii, la ce capitole crezi ca multe agentii se descurca excelent, la ce capitole se descurca bine, dar e loc de imbunatatiri si unde nu se descurca deloc?
Cristian China-Birta: Agentiile se descurca excelent la baut bere cu bloggerii. Poate credeti ca glumesc, dar discutatul la bere sudeaza (sau nu) foarte bine relatiile dintre bloggeri si oamenii din agentii. Iar chimia asta conteaza enorm ca sa iasa bine colaborarea. Se descurca bine, dar e loc de imbunatatiri cand vine vorba de briefurile pe care le trimit bloggerilor. Care trebuie de multe ori traduse in limbaj comun. Si nu se descurca deloc in alegerea bloggerilor. Uneori te ia rasu’ plansu’…

IQads: Cum ii ajuta pe cursanti participarea la workshop-ul tau si cum te ajuta pe tine ca ei sa stie mai bine blog marketing?
Cristian China-Birta: In primul rand, vor intelege locul blogging-ului in marketing. Apoi sper sa ii conving ca blogging-ul este forte bun pentru promovare, dar numai daca ai produsul sau serviciul care se “pupa”cu bloggerii si daca intelegi cu ce te poate ajuta o campaniei pe bloguri. Vom discuta despre cum sa alegi bloggerii intr-o campanie, despre cum sa mentii relatia cu ei, despre cum sa analizezi rezutatele campaniei. Vom avea studii de caz pe care sa le disecam si voi raspunde la orice intrebare. Caci nimic din ce este blogging nu mi-e strain!

I learn, I help este o serie de cinci workshop-uri organizate de IQads cu sprijinul IAA  pentru a o ajuta pe Smaranda Milu Nemethi, Creative Director la Hybrid Studio, sa stranga banii necesari pentru tratamentul bolii de care sufera: cancer pulmonar in stadiul trei. Dupa ce The All Time Greatest Brand Artists, prima editie de workshop-uri din serie, a adunat 27 de inscrieri si 8.100 de euro (inainte de impozitare), lansam Social Media Artists, o colectie de inca 5 workshop-uri despre marketing-ul in social media. Speakerii invitati sunt, in afara lui Cristian China-Birta, Cristian Manafu (Managing Partner la Evensys si Owner al The Connector Agency),  Alexandru Negrea (Head of Facebook Dept. la Spada), Raluca Duta (Digital Community Manager la GolinHarris) si Ionut Radu Munteanu(PPC Specialist & Online Marketing Trainer la WebDigital.ro).

Cristian Manafu vine in sediul IAA Romania miercuri, 28 mai, de la ora 18.00, pentru a discuta cu participantii despre Social Networks Marketing, adica despre cum sa aleaga cele mai relevante canale social media pentru brandurile lor si despre cum sa creeze o strategie de comunicare in social media.

Pe 4 iunie, tot de la ora 18.00, ne vedem cu Alexandru Negrea pentru un workshop despre Facebook Marketing. Alex va sustine un training despre cele mai bune cai de a folosi Facebook pentru a se dezvolta pe sine sau brandul pentru care lucreaza, despre Facebook Ads – Remarketing si Conversion Tracking, despre reachul organic si limitarile retelei.

Al 3-lea workshop din serie va fi sustinut de Raluca Duta pe 18 iunie, ora 18.00. Real-time Marketing-ul  va fi vedeta workshop-ului ei, participantii invatand despre ce inseamna acesta, cum poate fi implementat si pe ce canale, care ar fi cateva exemple de bune practici in domeniu.  

Pe 25 iunie, ora 18.00, de Ionut Radu Munteanu, printr-un workshop despre Behavioral & Social Advertising. Workshopul acopera lectii despre cum se face promovarea in motorul de cautare Google, cum se face promovare pe Facebook, cum se face mixul de marketing online, cum se comunica eficient cu departamentul sau cu agentia care deruleaza campanii pe Google, Facebook, YouTube sau reteaua de site-uri partenere Google.

Participarea la programul de workshopuri despre Social Media Marketing costa 300 de euro, iar suma obtinuta va fi donata integral cauzei HELP SMARANDA (dupa plata impozitelor aferente).Va invitam sa participati si sa va inscrieti pana marti, 27 mai, ora 18.00, cu un e-mail la iulia@IQads.ro.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

WebDigital

WebDigital este agenția de marketing online specializată în Pay Per Click Marketing, ce are ca scop protejarea investiției clienților săi. Canalele folosite de agenție sunt: Google, Facebook, Instagram, YouTube... vezi detalii »

Campanii

Sectiune



Related