“Compania Generala de Publicitate” comunica pentru brandul PPT - “Preturi Pentru Tine”

“Compania Generala de Publicitate” comunica pentru brandul PPT - “Preturi Pentru Tine”

"Prima noastra colaborare a fost in octombrie 2015 cand am lansat primul magazin in Bucuresti, in incinta galeriei Cora Alexandriei. Proiectul a constat intr-o campanie OOH in zona cartierului Rahova, dar si in localitatile apropiate de Bucuresti, iar rezultatele au fost foarte bune, magazinul PPT a fost vizitat inca de la inceput de foarte multi clienti din zona si din localitatile apropiate. Ionut Povara si echipa lui au fost extrem de prompti  si foarte dedicati in acest proiect.

De aceea, am decis sa continuam colaborarea pe partea de media inca de la inceputul acestui an. Prin “Compania Generala de Publicitate” vom desfasura toate campaniile media in 2016, atat in Romania, cat si in Rep. Moldova. Asadar, este o colaborare in care am deplina incredere, rezultatele de pana acum au fost peste asteptari si de aceea “Compania Generala de Publicitate” va ramane un partener serios datorita eficientei, seriozitatii si creativitatii pe care au demonstrat-o inca din prima zi", spune Radu Aciobotaritei (Director Marketing si Comunicare).

 

PPT – “Preturi Pentru Tine” este un business cu capital integral romanesc, existent pe piata romaneasca de 8 ani. PPT este cel mai mare discounter, cu cea mai extinsa retea de imbracaminte si incaltaminte din tara la ora actuala, cu 133 de magazine. Din 2013 PPT este prezent si in Republica Moldova, unde a dezvoltat, pana in acest moment, o retea de 26 de magazine, iar din Martie 2016 in Bulgaria, unde a deschis 6 magazine.

PPT comercializeaza articole de imbracaminte si de incaltaminte destinate femeilor, barbatilor si copiilor. In reteaua PPT se regasesc si cosmetice, detergenti, articole pentru casa, rechizite. Cea mai mare mare parte dintre produse face parte din segmentul low si medium.

Clientul tipic PPT este reprezentat de catre femeile cu varste cuprinse in intervalul 15-45 de ani, atat din urban, cat si din rural, cu venituri mici spre medii, care cauta mereu haine "la moda", alaturi de cel mai satisfacator raport calitate-pret. Femeile cumpara foarte des pentru intreaga familie, in multe dintre cazuri. Si barbatii cumpara de multe ori de la PPT si sunt clienti fideli.

"Sa lucram pentru cel mai mare jucator din categorie este o provocare si un prilej de satisfactie profesionala, ne bucuram ca PPT a luat decizia de a lucra cu noi", spune Ionut Povara (Director Executiv al "Companiei Generale de Publicitate").

 

"Campania de comunicare PPT se deruleaza pe statii TV si radio, atat in Romania, cat si in Moldova. Obiectivul nostru ca agentie este acela de a maximiza si eficientiza expunerea media si, implicit, cresterea notorietatii PPT in categoria discounterilor de imbracaminte si incaltaminte", spune Adrian Patarlageanu (Senior Communication Planner).

 

Echipa “Companiei Generale de Publicitate”: Adrian Patarlageanu – Senior Communication Planner, Rares Florea – Media Planner, Dana Iftinchi – Media Planner.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune



Related