Un nou slogan si o pozitionare puternica pentru Patria Bank: Banca pentru toti romanii

Un nou slogan si o pozitionare puternica pentru Patria Bank: Banca pentru toti romanii

Patria Bank este un brand tanar pe piata bancara romaneasca care, incepand cu luna octombrie, isi defineste pozitionarea prin lansarea primei campanii de comunicare de brand.

Sub un nou slogan, Patria Bank. Pentru toti romanii, si conceptul creativ “Faci multe pentru patrie, e timpul sa faca si Patria ceva pentru tine!”, campania Patria Bank celebreaza normalitatea, oamenii muncitori, modesti care nu intra in lumina reflectoarelor si care nu se asteapta la aplauze sau bis. Sunt toti cei care vor sa traiasca intr-o Romanie normala, decenta, a bunului simt si fac tot ce le sta in putinta pentru a le fi mai bine acasa, cu familiile si gospodariile lor.

Despre toti acesti romani nu se vorbeste foarte des. Patria Bank nu a uitat de ei, pentru ca lucreaza pentru ei in fiecare zi. Prin noua pozitionare si mixul variat de produse oferite (de la clasicele produse de economisire si creditare, pana la finantare agro, microfinantare si credite fara garantii pentru companii), Patria Bank isi propune sa fie o alternativa viabila in mintea tuturor romanilor, indiferent ca provin din mediul urban sau rural, au venituri mai mici sau mai mari, au afaceri la inceput de drum sau experimentate.

„Plecand de la premisa ca Romania nu este reprezentata doar de romanii din Bucuresti, Timisoara, Cluj, Iasi sau din orasele mari, dar si de cei din orasele mici si din rural, ne propunem sa aducem cele doua Romanii impreuna, cea urbana si cea rurala.

Campania promoveaza romanii obisnuiti, care isi castiga painea muncind cinstit, cu meserii care nu sunt neaparat la moda si care nu necesita un business attire. Pentru ei, Patria Bank vine cu oferte simple, la indemana, nesofisticate, fie ca vorbim de economii, credite de consum pentru orice venit sau finantari fara avans si fara garantii pentru companii”, a spus Stefania Cristescu, Director de Marketing & Comunicare a Patria Bank.

„Vrem ca Patria Bank sa fie perceputa drept banca oamenilor. O banca ce promoveaza cresterea nivelului de acces la servicii financiare, adaptata la realitatile diferite din tara. O banca accesibila tuturor, facuta pentru oameni si pentru necesitatile lor.

Care poate fi inteleasa cu usurinta de oricine, simpla, prietenoasa si atenta cu toata lumea. Care educa si deschide oportunitati in egala masura. Asa am gandit strategia de lansare a brandului si suntem mandri sa lucram pentru o banca ce, in sfarsit, vorbeste pe limba romanilor care nu fac <<banking>>, dar au o multime de nevoi financiare”, a spus Cristiana Belodan, Director Executiv GMP Advertising.

Campania de imagine este comunicata printr-un mix de canale integrate: reclama TV (spoturi TV), digital (spot manifesto cu promisiunea Patria Bank pentru oameni simpli si muncitori), OOH, PR si social media, Patria Bank acordand o importanta foarte mare on-line-ului:

„Canalul online este unul extrem de valoros, este <<locul>> ce dizolva orice granite si aduce impreuna toti romanii, indiferent de varsta, profesie, domiciliu, pareri sau venituri. In plus, ne permite sa comunicam in tihna, sa celebram povestile romanilor de rand pierdute in actualitatea efervescenta.

Primul pas il facem prin impartasirea promisiunii brandului Patria sintetizat in spotul de manifesto, insa acesta este doar incepul, deoarece ne vom stradui sa demonstram aceasta promisiune prin proiectele comerciale si cu impact social pe care le dezvoltam”, adauga Cristina Sacuiu, Coordonator Marketing Patria Bank.

Din partea clientului, campania a fost gestionata de: Stefania Cristescu (Director Marketing & Comunicare), Cristina Sacuiu (Coordonator Marketing) si Andrei Birsan (Specialist Marketing).

Echipa GMP Advertising este formata din: Mihai Gongu (Executive Creative Director), Olivia Basag (Creative Director), Andreea Chita (Account Manager), Laura Hladii (Senior Account Executive), Adrian Radu (AV Producer), George Popa (Art Director), Alina Zaharescu (Senior Art Director), Celia Draganoaia (Copywriter), Alexandru Tigoianu (Copywriter), Dana Pascu (Creative and Strategic Planning Director).

Chapter4 Communications Romania, parte a grupului GMP, asigura suport pentru componenta de PR a campaniei: Ena Karabelas (Executive Director), Simona Lungu (Senior PR Executive), Rares Slave (Junior PR Executive).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Chapter 4

Construim incredere. Croim strategii de comunicare dupa chipul si asemanarea clientilor nostri si le implementam cu succes pentru ca facem echipa buna cu ei. Suntem pasionati si optimisti, ne place sa facem totul ca... vezi detalii »

Sectiune



Related