Noaptea Devoratorilor de Publicitate, dupa 15 ani

Noaptea Devoratorilor de Publicitate, dupa 15 ani

Care a fost primul vostru contact cu Noaptea Devoratorilor de Publicitate? Dupa show-ul de stand-up comedy tinut de Bobo, editia aniversara a 15 ani de turneu in Romania a continuat cu un clip in care creativi povesteau cum vedeau ei primele editii ale Noptii Devoratorilor de Publicitate.

Bogdan Naumovici (Creative Director, 23) isi amintea cum se batea lumea pe locurile de la eveniment, cum oamenii stateau la coada afara, asteptand sa se faca ora 1, moment in care paznicii nu mai verificau biletele la intrare si se putea intra. Adrian Botan (Creative Partner, McCann Erickson) povesteste cum a ajuns din intamplare prima oara la NDP, pe vremea in care era student la Arhitectura si nu il interesau lucrurile "neserioase" ca publicitatea. Vali Suciu (Creative Director, Odyssey) a pomenit de rolul formator pe care il avea Noaptea Devoratorilor de Publicitate, vazut ca cea mai importanta sursa din care aflai de reclamele reusite din afara intr-o vreme in care internetul in Romania nu exista. Albert Nica (Executive Creative Director, Ogilvy) spunea cat de bune i se pareau reclamele vazute si de cheful oamenilor din agentie reveniti de la Noaptea Devoratorilor de Publicitate de a face si ei reclame ca cele de acolo. Aneta Bogdan (Managing Partner, Brandient) vorbeste de directorii de creatie care si-au fixat modelele dupa ce au vazut spoturile de la NDP, iar regizorul Alexandru Maftei considera ca Noaptea Devoratorilor de Publicitate e un moment de efervescenta in publicitatea romaneasca.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Sectiune



Related