[Conferintele FIBRA] Adrian Preda, FRIENDS\TBWA: Cum ar fi sa intri intr-un magazin in care brandurile iti vorbesc si stiu deja ce vrei sa cumperi?

[Conferintele FIBRA] Adrian Preda, FRIENDS\TBWA: Cum ar fi sa intri intr-un magazin in care brandurile iti vorbesc si stiu deja ce vrei sa cumperi?

Adrian Preda a vrut sa duca audienta intr-o calatorie in viitor cu prezentarea pe care a tinut-o in panelul "Creatively Tripping. Destination: Future" al Conferintelor FIBRA. Creative Director-ul agentiei FRIENDS\TBWA si-a inceput prezentarea cu o veste buna: „traim deja in viitor” multumita exploziei tehnologice a ultimelor decenii care nu poate conduce decat catre Marte, urmatoare frontiera pentru umanitate. La finalul prezentarii, Predu a lansat si un concurs desfasurat sub hashtag-ul #advertisingonmars.

Cu ideea de calatorie pe Marte ca punct de sprijin, el si-a imaginat cum ar putea arata produsele, brandurile si comunicarea pe Planeta Rosie. In acest viitor martian deocamdata fictiv (dar nu foarte indepartat, a avertizat Predu) oamenii vor fi mult mai usor de targetat cu ajutorul noilor tehnologii – „imagineaza-ti cum ar fi sa intri intr-un magazin in care brandurile iti vorbesc si stiu deja ce vrei sa cumperi".

Schimbarea mediului de viata va duce la aparitia de produse noi care nu mai par a fi de domeniul fanteziei: "Brandurile s-ar putea lupta pe piata martiana de aer inbuteliat, mai ales ca recent a aparut produsul aer imbuteliat targetat catre piata chineza.

Cu ajutorul unui material video care prezenta cum a fost produs exoscheletul din filmul Edge of Tomorrow, Predu a explicat cum in viitor s-ar putea ca extrapolarea puterii umane sa devina ceva obisnuit.

Noile tehnologii care sa aduca cu adevarat revolutii in viata de zi cu zi bat si ele la usa – cercetarile si experimentele in domeniul nanobotilor medicali sunt in desfasurare.

Daca tot ce vedeam in filmele SF de acum 30 de ani are acum corespondent in lumea reala, Predu a spus ca ceea ce vedem in prezent ne arata viitorul.

Unele lucruri mentionate pot parea absurde, a continuat el, insa totodata pot indica directii strategice si creative care marcheaza progresul si inovatia in realitatea prezenta, reprezentand surse valide de inspiratie.

In incheiere, Predu a lansat o provocare catre creativi. Brieful: creati un poster pentru un produs nou, care ar fi comercializat in urmatorii 200 de ani. Creatiile pot fi trimise pe Facebook si stranse sub hashtag-ul #AdvertisingOnMars. Premiul consta intr-un boxset cu primele 3 volume din seria SF Expanse, recomandata de Predu tuturor celor prezenti.

 

Despre Premiile FIBRA

Premiile FIBRA reprezinta un demers necesar acestei piete pentru a seta nivelul profesionalismului si pentru a sustine dezvoltarea industriei de comunicare. Prin intermediul Premiilor FIBRA recunoastem, incurajam si premiem valoarea creativitatii locale si readucem entuziasmul si curajul la masa dezbaterilor creativ.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related