[Publicitatea romaneasca si LGBT-ul] Raluca Feher: Ar trebui sa facem 78 de reclame cu gay. Sa facem luna, trimestrul, anul reclamelor cu gay ca sa se intample cu adevarat ceva

[Publicitatea romaneasca si LGBT-ul] Raluca Feher: Ar trebui sa facem 78 de reclame cu gay. Sa facem luna, trimestrul, anul reclamelor cu gay ca sa se intample cu adevarat ceva

Pentru ca o singura reclama cu gay nu ar schimba nimic pentru poporul cu Decebal mama si Traian tata, glumeste Raluca Feher (CAP). Poate ca, peste 50 de ani, scenariul va fi altul. Pana atunci, insa, piedicile raman aceleasi ca la spalatul pe dinti si folosirea deodorantului, crede Raluca: lipsa educatiei, troglodeala, invataturile triste ale bisericii.

Am pornit in cautarea raspunsurilor la o asemenea intrebare, dupa ce petitia Coalitiei pentru Familie a adus controversa si in publicitate. Si cum publicitatea se inspira, uneori, din realitate, am intrebat oamenii din industrie ce opreste reflectarea unei parti importante a ei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related