De la Mumbai pana in Londra. Simona Cristea traduce si vrajeste culorile reclamelor

De la Mumbai pana in Londra. Simona Cristea traduce si vrajeste culorile reclamelor

Era anul 4 la pictura cand un studio din Bucuresti cauta absolventi de arte ca sa ii faca coloristi. Simona Cristea nu stia ce inseamna asta, dar a mers, a aflat si de atunci a lucrat in Londra, Varsovia si Mumbai, pentru clienti ca Nike, Gillette, Geox, Armani and Honda. Ea a fost numita recent Head of Colour la Rushes, dupa cum anunta LBBonline.

Cateva mostre de culori aranjate de ea, aici:

Simona povesteste despre proiectele care au facut-o cunoscuta in acest domeniu, cum a ajuns sa lucreze pentru astfel de clienti, ce inseama culoarea in reclame si cum se traduce ea in functie de detergenti, cosmetice sau ambitii artistice. Magia, in meseria asta, vine din experienta, spune ea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Related