Plecat de la client intr-o agentie de human marketing. Andrei Lascut si The Temple

Plecat de la client intr-o agentie de human marketing. Andrei Lascut si The Temple

Dupa mai mult de 10 ani petrecuti in marketing, dintre care 8 in cadrul SABMiller, Andrei Lascut a parasit pozitia de Brand Manager Grolsch pentru a-si forma propria agentie, in cadrul careia detine functia de Human Marketing Designer. The Temple a fost infiintata la sfarsitului anului trecut, iar primul proiect a fost chiar un film de stop-motion VR pentru Grolsch. De acolo inainte, s-au mai intersectat si cu clienti precum Pegas, The Institute, Spotlight Festival, Omul cu Sobolani sau Google.

Ce inseamna Human Marketing? Cuplarea pe termen lung a oamenilor cu experiente de brand care ofera valoare adaugata produselor, tinand ochii pe rezultate in business si KPI-uri de brand. Si ca sa provoace numai situatii de win-win-win (clienti, agentie si consumatori), The Temple incearca lucrul in structura urmatoare: o echipa-nucleu cu account management plus strategie si, apoi, o echipa extinsa de creativi freelanceri care sa participe la proiectele care li se potrivesc cel mai bine. Detalii? Sigur, le desfasoara Andrei in randurile urmatoare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related