[Brandul Nationalei] Exasperarea unui creativ nostalgic. Catalin Rusu (Rusu+Bortun): Reputatia Romaniei nu se poate cladi doar pe baloane in tribuna si penalty-uri acordate norocos

[Brandul Nationalei] Exasperarea unui creativ nostalgic. Catalin Rusu (Rusu+Bortun): Reputatia Romaniei nu se poate cladi doar pe baloane in tribuna si penalty-uri acordate norocos

Catalin Rusu (Creative Director, Rusu+Bortun) ne ia incet. Pase cu latul mai intai, alergare usoara. Un pic de mersul piticului, ca vorbim, totusi, de Nationala Romaniei. Cum faci sa ai un brand iubit? Fa-l cunoscut. Cum il faci cunoscut? Expune-l. Cum il expui? Califica-l, domnule, la turnee finale, si lasa gargara. Intrebari si raspunsuri, amintiri si pronosticuri.

Asadar, stam de vorba cu un om care stie sa aprecieze atat frumosul din jocul lui Sanmartean, cat si uratenia incantatoare din jocul Italiei.

Nu este mai putin adevarat ca si dupa un European chinuit se pot gasi samburi de optimism. De pilda, legaturile afective dintre suporteri si Nationala. Sigur, jucatorii au transmis neputinta si teama in ultimul meci, asa ca ele au luat forma dezgustului si a renuntarii printre suporteri in cele din urma. Insa, pana sa jucam cu Albania, amintiti-va: vara, planuri de concediu, Stancu golgheter, familii si prieteni in fata televizorului, falsand imnul.  Nu era prea rau, nu?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Rusu+Bortun Brand Growers

Rusu+Bortun Brand Growers este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Din 2008,  integreaza servicii de branding, advertising si digital (prin Rusu+Bortun Cyber Growers) pentru a sustine... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related