Rusu+Bortun Brand Growers™ semneaza campania Kinofest 2009

Agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers™ s-a ocupat de comunicarea Festivalului International de Film Digital Kinofest, ce are loc intre 22 si 24 octombrie, la The Light Cinema (Soseaua Progresului, nr. 151-171), primul cinematograf integral digital din Europa.

,,Din punct de vedere strategic, cinefilii, oricat de avangardisti ar fi, vin la un festival pentru calitatea filmelor, si nu doar pentru suportul pe care sunt filmate. De aceea, am prezentat digitalul ca pe un suport ce creste sansele unui film de a fi foarte bun", afirma Catalin Rusu, Creative Director & Managing Partner la Rusu+Bortun Brand Growers™.

,,Conceptul pleaca de la un insight observabil pe orice platou de filmare: cand filmezi pe digital, ai mai multe posibilitati tehnice si, mai ales, financiare de a experimenta pana iese ce vrei. Pe pelicula, esti conditionat de cata pelicula ai. La un moment dat, trebuie sa concluzionezi, altfel se sinucide producatorul. Pe digital, ca regizor, tragi cate duble vrei, pana iese perfect", povesteste Catalin Rusu.

"Kinofest atrage in fiecare an un public numeros prin selectia de filme de soi, din festivaluri ca Oscar, Cannes, Sundance, Siggraph, Annecy, Tamper, etc. Si in acelasi timp e singurul festival de film digital. Cum sa le comunici pe ambele cu sens, se poate vedea in campania dezvoltata de colegii de la Rusu+Bortun. Iar ca bonus, o portie zdravana de ras la vizionarea spotului TV", declara Miruna Antonescu, Marketing Director IQads.

Campania de comunicare a Kinofest se desfasoara pe TV, print, radio (teaser si spot) si online.

Din echipa Rusu+Bortun Brand Growers™ care a dezvoltat proiectul fac parte: Tudor Nastase - Senior Designer, Andra Baltoiu - Strategic Planner, Anca Uscatescu - Postproduction Manager, Alex Boeangiu, Irina Ciortan - Junior Copywriters si Catalin Rusu - Copywriter & Creative Director.

Din partea clientului: Valentin Partenie, Directorul festivalului, si echipa IQads, formata din Miruna Antonescu, Marketing Director IQads, Marin Preda, Project Manager Kinofest, Vlad Petre, Business Developer, Andrei Retegan, Art Director, Costin Radu, Managing Director IQads.

Productia si postproductia foto este semnata de Carioca. De productia AV s-au ocupat cei de la Comitetul Central Studio. Regizorul spotului a fost Bogdan "Boogie" Dumitrache, iar DOP, Toma Velio.

Multumiri celor care au ajutat la realizarea campaniei: MRA Models, SHINE, Casting Factory, MediaPro Studios, Bogdan Mirica, Fantasy Hair Team, Dana Anghel, stilist, Traviata Ene, make up artist.

Rusu+Bortun Brand Growers™ se pozitioneza ca agentie de strategie si manifestare de brand. Este prima companie structurata ca agentie de brand ce ofera si servicii de comunicare externa, asumandu-si responsabilitatea pentru intreaga identitate si comunicare a clientului.

Portofoliul agentiei cuprinde clienti precum: Procter & Gamble (Gillette Fusion, Gillette Balkans Talent Cup, Gillette Football Academy, Turul Phenomenal Gillette), Hostway Romania, Grupul Realitatea Catavencu, Conadi Real Estate, Romspedition Logistik (Auto1one), Millenium Communications (AdPrint, Gala Societatii Civile, ADOR, Internetics), Samsung Romania, Unilever (Rama, Becel), Technophar. Printre brand-urile crescute de Rusu+Bortun se afla: Cratima, Autism Romania, 3rdEYE, Brand Relations, Conformist, Prego, Extenso, Becker Consult, Colocvio, Notting Hill, Silver Bullet, Blogway, Markit, Greenworks, EcoEnergia, TabaRama, Identis, TheReveloper.com, Auto1one, salvamoviata.ro, Smark sau adoptaunong.ro.

Kinofest este primul (si singurul) festival international de film digital din Romania. Kinofest este un eveniment sustinut de IQads si gazduit de The Light Cinema, realizat cu sprijinul AVON Cosmetics Romania, avandu-i ca parteneri pe: Rama si Auto1one. Conceptul creativ al campaniei de comunicare a Kinofest 2009 a fost dezvoltat de Rusu + Bortun Brand Growers(tm), fiind produs cu sprijinul Comitetul Central si Carioca. Partenerii media ai Kinofest 2009 sunt: Radio Guerrilla, Trilulilu, Tabu.ro, 24-FUN, Zoom, Metropotam, Feeder.ro, CinemaRx.ro, Academia Catavencu, SMARK, Realitatea.net, Port.ro, Cocor MediaChannel, Elevate, OOPS Media, Cinemagia, Filmetari.com, Cotidianul.ro, Cinefan.ro si The Money Channel, iar data carrier este Transfer.ro. Premiile acestei editii sunt oferite de Adobe Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Rusu+Bortun

Rusu+Bortun este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Conform Art Directors Club, Rusu+Bortun este printre cele mai creative agentii din Romania in 2022. Din 2008, Rusu+Bortun integreaza servicii... vezi detalii »

Campanii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related