Aici se monitorizeaza. Like-uri, conversatii, undele internetului. Adina Jipa, despre aparitia Oscilloskope

Aici se monitorizeaza. Like-uri, conversatii, undele internetului. Adina Jipa, despre aparitia Oscilloskope

Acum un an, Adina Jipa era Product Marketing Manager la Bitdefender cand si-a dat seama ca ar mai fi nevoie si loc pe piata de un instrument de masurare a valurile nestatornice ale internetului si felul in care poarta pe undele lor branduri si companii. Asa ca fondat Oscilloskope care, peste sase luni era deja pregatit pentru beta-testing.

Adina povesteste ce vrea si poate el sa faca, care sunt diferentele fata de alte instrumente de masurare online, cum ajunge in adancurile conversatiilor si ce trenduri a observat pana acum.

 

Povestea lui Oscilloskope a inceput in ianuarie 2015 cand lucram in Bitdefender ca Product Marketing Manager. Lucrand pe strategie de produse, aveam nevoie de a afla in mod constant care este perceptia din piata a utilizatorilor despre produsele Bitdefender generate fie de o lansare de produse noi, fie de o campanie punctuala.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Oameni

Sectiune



Related