Barul care nu era acolo. Levan Lepsveridze (CD, Leavingstone): Obiectivul a fost sa provocam un numar mare de trial-uri

Barul care nu era acolo. Levan Lepsveridze (CD, Leavingstone): Obiectivul a fost sa provocam un numar mare de trial-uri

Uite o ghicitoare pentru tine: sa zicem ca te bucuri de o calatorie linistita si pitoreasca prin Irlanda la bordul unor ochelari VR. Doar ca la final te trezesti intr-un bar, fata in fata cu un irlandez corpolent care sparge sticle de bere in propriul cap; asta pana cand il vede pe al tau si-i pare tentant. Cum ai ajuns de la A la B?

Primul indiciu: Leavingstone, o agentie care se ocupa cu plasarea Georgiei pe harta creativitatii internationale. In 2015, au reusit punand un pret socant de mare pe un brand de bere nou lansat (construindu-le ulterior statui celor care chiar au cumparat berea exorbitant de scumpa). Primul premiu al Georgiei la Cannes Lions, Leu de Bronz la PR, bifat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related