4 publicitari romani in juriul Cannes Lions 2018

4 publicitari romani in juriul Cannes Lions 2018

In cadrul celei de-a 65-a editie a festivalului international de creativitate Cannes Lions, desfasurat in acest an intre 18-22 iunie, 4 publicitari romani vor juriza pentru shortlisturile a 4 categorii de concurs. Potrivit unui comunicat emis de Cannes Lions Romania, Dana Bulat (GM & Owner, United Media Services) va juriza pentru categoria Media, Andreea Grigorean (PR Officer, Publicis Romania) in categoria PR, Sebastian Olar (Co-Creative Director, Mainstage The Agency) pentru Direct si, respectiv, Irina Pencea (Managing Partner, Jazz) in categoria Brand Experience.

Cele 4 categorii se inscriu in doua dintre cele 9 zone de specialitate definite in noua structura competitionala a festivalului - Reach (Direct, PR, Media) si Experience (Brand Experience) - rezultata in urma unui proces de simplificare care a cuprins, intre altele, eliminarea a 120 de subcategorii din competitie.

Printre schimbarile competitiei Cannes Lions se numara si faptul ca fiecare campanie poate fi inscrisa in cel mult 6 categorii de concurs sau ca proiectele non-profit vor fi jurizate separat de proiectele comerciale (acestea putand fi inscrise la orice categorie de concurs).

O noutate recenta de la Cannes Lions este acordarea titlului Creative Marketer of the Year 2018 catre Google, care va lansa in cadrul festivalului programul Google Creative Campus, un demers de incurajare a diversitatii in industriile creative la care vor participa 45 de studenti propusi de catre reprezentantii Cannes Lion din marketing, comunicare si alte discipline adiacente; cel putin 50% dintre acestia provenind din "grupuri ce au fost subreprezentate de-a lungul timpului in publicitate si marketing".

Programul festivalului a fost si el anuntat, de asemenea suportand schimbari de format in baza celor 9 zone de specialitate ale competitiei; intre ele si formatul Creative Debates, dezbateri prin care oameni din marcomul international vor incerca sa raspunda la unele dintre dilemele presante cu care se confrunta astazi comunicarea.

Propunerile din acest an pentru juriul Cannes Lions i-au inclus si pe Andrei Cohn (Creative Director & Managing Partner, Cohn&Jansen JWT), Dan Frinculescu (Executive Creative Director, Publicis Romania), Simona Simon (Creative Manager & Art Director, McCann PR) sau Eliza Rogalski (Founder, Rogalski Damaschin PR).

“Este primul an in care Romania are patru jurati la Cannes Lions, trei fiind femei. Cu busola competentei la purtator, m-am straduit sa nominalizez nu doar agentii care au facut performanta internationala, ci, din randul lor, sa aleg si voci de business & creativitate la feminin, esentiale in ecuatia succesului companiilor lor. Acum 3 ani am lansat #LadiesFirst, o revista de cultura, creativitate si lobby pentru talente la feminin, ce a devenit platforma de diplomatie privata pentru Romania inteligenta, inimoasa si talentata, ce merita promovata dincolo de granite. Recomandarea Andreei Grigorean, a Irinei Pencea si a Danei Bulat in postura de evaluatori face parte din demersul Cannes Lions Romania de a incuraja diversitatea de gen in industria de creativitate, si o noua etapa in proiectele #LadiesFirst”, a declarat Teodora Migdalovici, ambasador Cannes Lions in Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Festivaluri

Sectiune



Related