[Salutări din Chișinău] Serge Zănoagă, Umbrela Studio: Actuala piața seamănă mai mult cu o ceartă între necrofagi. E un haos

[Salutări din Chișinău] Serge Zănoagă, Umbrela Studio: Actuala piața seamănă mai mult cu o ceartă între necrofagi. E un haos

De fapt, piața din Moldova nu există, spune cu năduf Serge Zănoagă, fondator Umbrela Studio. De un an de chinuri a fost nevoie ca să explice clienților și jucătorilor din piață ce fac ei. Anume, spoturi grafice - care, atunci când au apărut ei, nu existau.

Alături de Lidia Scarlat, Creative Director, Serge povestește despre clienții lor ahuitelinâe (traducerea mai jos), cum au reușit să facă un film viu, dacă a fost nevoie, cum arată un măr verde, cine poate opri Apocalipsa.

 

Se întâmpla în ianuarie 2015. Umbrela Studio a devenit studio în adevăratul sens în clipa în care echipa de creație s-a mărit de la un om la doi, iar toți patru - ceilalți doi pe business - au înțeles care-i diferența dintre o gașcă de freelanceri cu o ștampilă SRL (startup-eri, ziceți cum vreți) și acele procese care stau la baza unui business durabil cu ambiții de a deveni corporație.                        

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Campanii

Sectiune



Branded


Related