[Inspirație de criză] Lidia Scarlat: Suntem cumva norocoși că pentru a ne face munca avem nevoie de creier, laptop și Wi-Fi

[Inspirație de criză] Lidia Scarlat: Suntem cumva norocoși că pentru a ne face munca avem nevoie de creier, laptop și Wi-Fi

Producător specializat pe outsourcing de servicii creative în Europa de Est. Visiting Teacher la facultatea de Film, Televiziune și Producție Digitală la Royal Holloway University of London, UK. Consilier și manager de relații pentru liderul industriei de consultanță în antreprenoriat creativ, compania RevThink din Statele Unite ale Americii. Nu sunt trei oameni diferiți, e doar o tânără din Republica Moldova, Lidia Scarlat, de la care am aflat la Rockit Conference, despre vânzarea serviciilor creative pe piețele mondiale. Păi, cu globalizarea asta, crește nevoia de adaptare. Răzbate cine știe să (se) vândă mai bine. În sensul cel frumos, de publicitate. În rândurile de mai jos, despre impactul pandemiei pe câmpurile artistice, despre oportunitățile de criză, lecții, schimbări și soluții noi pentru timpuri noi. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related