Folina – Totul este usor!

Folina – Totul este usor!

Cu o pasiune pentru decoratiuni interioare si dornici de noi experiente in domenii necunoscute, primii oameni de la Window Decor, parteneri de viata si de-o viata, s-au decis sa le ofere o solutie celor dornici sa faca singuri lucruri prin casa si nu numai.

Echipa a mai crescut, serviciile oferite s-au diversificat, la fel si gama de produse. Din ce in ce mai multi oameni le-au trecut pragul atat in showroom cat si in noul magazin virtual.

Dezvoltandu-se, echipa Window Decor a realizat ca are nevoie de o noua imagine, un nou mod de comunicare, in care sa se regaseasca in primul rand ei, dar si clientii, un refresh prin care sa rezume mai bine activitatile desfasurate, ducand brandul intr-o noua zona, mai matura, dar la fel de apropiata de client.

 

Window Decor devine Folina

Asa a luat nastere noul brand – Folina, creat de Artvertising, inspirat de valorile esentiale ale oamenilor care l-au creat: apropiere fata de client, promptitudine, flexibilitate, corectitudine.

 

Folina – un personaj pe care iti doresti sa-l cunosti

Sofisticata si placuta, cu o personalitate puternica, Folina este acel tip de femeie amuzanta care isi repara singura lucrurile prin casa, dupa care se aranjeaza si pleaca la un cocktail in oras.

Folina are abilitatea si personalitatea unei feline in toate lucrurile creative pe care le face. Este acea prietena care se pricepe la orice si pe care o suni atunci cand nu stii cum sa montezi ceva in casa, dar si cea pe care o suni atunci cand nu stii cu ce te imbraci.

 

De la offline la online

Pentru a contura o strategie de business online se analizeaza: piata online si diversitatea produselor, comportamentului utilizatorilor, principalii concurenti si localizarea acestora.

 

Nevoie vs. cautare

Nevoile reale a consumatorilor in mediul online se traduc in cautari cu ajutorul unei expresii sau a unui cuvant.

Expresia care contine cuvantul cheie potrivit pe pagina specializata determina vizibilitatea si pozitionarea unei pagini. Cand facem cautari online, cuvintele utilizate trebuie sa fie potrivite pentru a gasi usor informatiile. Numarul de cautari reprezinta numarul de potentiali consumatori pe care ii putem aduce in site.

In momentul in care un utilizator nu stie prea multe despre un nomenclator de produse si denumiri standard, vom avea surprize privind cautarile in mediul online. Pietonii care se opresc in fata vitrinei sunt asemeni utilizatorilor interesati de cuvintele cheie potrivite care intra in magazinul online.

Este exact ca vitrina unui magazin in care avem anumite produse expuse.

 

O afacere online este ca vitrina unui magazin

In mediul online, orice business de succes are la baza o strategie a cuvintelor potrivite afacerii care genereaza un trafic organic de calitate.

O afacere va avea succes daca va raspunde unei nevoi reale a consumatorilor.

 

Investitii vs. rezultate

Pentru a obtine un trafic organic de calitate este nevoie de mult timp, de investitii, implicare si constanta. Google este o piata de publicitate gratuita, de aceea concurenta este foarte mare. Uneori, managerii nu inteleg intotdeauna cum gasesc utilizatorii informatii despre produsele sau serviciile comercializate si de ce ar trebui sa investeasca intr-o strategie de business online.

Printre beneficiile pe care ti le poate oferi implementarea unei astfel de strategii se numara pozitionarea si vizibilitatea website-ului, care pot duce, ulterior, la ocuparea pozitiei principale in prima pagina in Google. Insa, pozitia 1 pe Google este utila doar daca este obtinuta pe anumite cuvinte cheie profitabile.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related