GMP Group felicita independentele premiate la Effie 2016

GMP Group felicita independentele premiate la Effie 2016

Desi scena premiilor a fost dominata de multinationale, o serie de campanii conduse de agentii independente (Jazz, Rusu + Bortun Brand Growers, Kubis Interactive, Cap) au realizat performante la cea de-a 13-a editie a premiilor Effie. GMP Group le felicita pentru rezultatele obtinute.

 

"Aceste rezultate arata, pe de o parte, ca independentele reprezinta o forta pe piata de advertising, iar, pe de alta parte, ca este inca loc pentru business-uri locale in bransa", a spus Felix Tataru (Presedintele GMP Group si Presedinte IAA Global).

 

Campania cu cele mai bune rezultate inscrisa de GMP Advertising este Stadionul Virtual realizata impreuna cu WEBSTYLER si GMP PR pentru Federatia Romana de Fotbal. Campania a luat Aur la categoria Engaged Communities si a fost in competitia pentru Grand Effie alaturi de alte doua campanii Tadaaam GigaWeekend si Google Streetview test.

 

"Stadionul Virtual este campania prin care pentru prima data in lume o echipa sanctionata sa joace fara spectatori, reuseste sa implice comunitatea de suporteri pe un stadion virtual cu impact in viata reala. Multumim clientului pentru ca a avut curajul sa inoveze. Multumim si celorlalti clienti care au avut incredere in noi: Telekom si Ciucas", a spus Andreea Nemens (director general GMP Advertising).

 

Campania a stimulat un numar istoric de suporteri sa sustina Nationala in social media, a reusit sa determine topicuri pozitive de discutie despre echipa nationala si FRF intr-un context nefavorabil si a pozitionat Federatia Romana de Fotbal drept entitatea care a facut tot posibilul pentru fani si echipa nationala.

 

"Ma bucur ca Stadionul Virtual a castigat aurul in categoria Engaged Communities, cea mai ‘digital driven’ categorie a festivalului. Este cea mai noua categorie si cred ca va fi una dintre cele mai disputate categorii in anii urmatori. Este, insa, foarte greu sa reusesti sa gasesti acel insight care face o comunitate sa se implice. Ma bucur ca noi l-am gasit si l-am exploatat atat de bine. Asa arata un gol marcat in comunicare :)", a spus Bogdan Nitu (general manager WEBSTYLER).

 

GMP Advertising a mai obtinut un Argint in categoria Telecommunications pentru Telekom - Christmas designed by kids si un Bronz in categoria Shopper Marketing pentru Serif la relaxare – Ciucas.

La cea de-a 13-a editie a Effie au fost decernate 32 de trofee agentiilor si companiilor romȃnesti. Juriul a fost condus de Paweł Tyszkiewicz, Chairman of Polish EFFIE Committee  & CEO Polish Marketing Communications Association SAR, si a inclus 90 de persoane din top management din companii si agentii de advertising, dar si din mediul academic. Festivitatea de premiere a avut loc pe 22 septembrie, la Muzeul National de Arta, si a fost prezentata de Andreea Esca.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

GMP+WEBSTYLER

In 2018, agentiile GMP Advertising si Webstyler au fuzionat, formand o singura agentie cu servicii intergrate GMP+WEBSTYLER, parte din GMP Group alaturi de GMP PR, Chapter 4 si Point Public Affairs. Cele doua agentii... vezi detalii »

GMP PR

Fondată în 2007, GMP PR, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice din România. De-a lungul timpului, activitatea agenţiei a fost recunoscută local şi internaţional... vezi detalii »

Campanii

Festivaluri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related